Profilo AVM, Beyaz Cadde ile cirosunu yüzde 15 arttırmayı hedefliyor!

Profilo AVM, 15. yılında 2 bin 500 metrekare alanda hizmete açtığı gelinlik merkezi Beyaz Cadde ile cirosunu yüzde 15 artırmayı planlıyor. Beyaz Cadde için yaklaşık 1.5 milyon TL yatırım yapan Profilo AVM, benzer konseptler yaratmaya devam edeğini açıklad

Profilo Alışveriş Merkezi İcra Komitesi Başkanı Nuri Aka, Beyaz Cadde’de İzmir ve İstanbul’dan 20 gelinlik tasarımcısının yer aldığını belirterek, “Beyaz Cadde, Profilo Alışveriş Merkezi katkıları ile Türkiye Moda ve Hazır Giyim Federasyonu ve Gelinlikçiler Derneği’nin çalışmaları sonucunda hayata geçirildi. 1.5 milyon TL yatırımla gerçekleşen projede, şehir merkezindeki bir AVM içinde ilk kez bu sayıda gelinlik tasarımcısı bir araya geldi” dedi. 


Aka, gelinlik merkezinin ardından mobilya ve dekorasyonla ilgili bir projeleri olduğunu söyledi. Son 3 yılda yenileme çalışmaları için 5 milyon dolar yatırım yapan Profilo AVM’de Beyaz Cadde ile birlikte mağaza sayısı 229’a çıktı.

Milliyet



Profilo AVM, Beyaz Cadde ile cirosunu yüzde 15 arttırmayı hedefliyor!