Dekorasyon

Graniser, şirket avında!

Graniser Seramik hem yurtiçinde hem de yurtdışında birer şirket satın almaya hazırlanıyor. Adı açıklanmayan seramik üreticisi yerli şirket, yaygın bir mağaza ağına sahip.

 

GRANİSER Seramik, büyüme planları doğrultusunda hem yurtiçinde hem de yurtdışında birer şirket satın almaya hazırlanıyor. Para Dergisi'nde yer alan habere göre; henüz adı açıklanmayan seramik üreticisi yerli şirket, yaygın bir mağaza ağına sahip. Diğer şirket ise İtalya menşeli. Graniser Seramik, Türkiye'de 100'e ulaşan satış noktasının yanı sıra bugün ABD'den İsrail'e, İtalya'dan Yunanistan'a 60 ülkeye ihracat yapıyor. Şirket, 60 milyon TL yatırımla devreye aldığı “Yer Karosu 5" üretim hattı ile yıllık üretim kapasitesini 22 milyon metrekareye çıkardı. Bu yatırıma ek olarak 2018'de 50 milyon TL yatırımla kapasitesinin 25 milyon metrekareye çıkarılması hedefleniyor.

 

 

Firmanın CEO'su Fatih Korhan, "2016'da 47 milyon dolar olan ihracatımızda 2017'de yüzde 20 büyüme hedefliyoruz. Yeni hayata geçirdiğimiz üretim hattı bize ilave 3 milyon metrekare kapasite artışı sağladı. Bu hat ile hedeflediğimiz büyüme oranına rahatlıkla ulaşacağız. 'Sürekli yatırım, sürdürülebilir büyüme' mottomuz çerçevesinde 2023 yılına kadar tüm yatırımlarımızı planladık. Öncelikli hedefimiz, güçlü olduğumuz Avrupa ve Kuzey Amerika ülkelerine yaptığımız ihracatı artırarak, yeni pazarlara odaklanmak. Tasarıma ve Ar-Ge'ye büyük önem veriyoruz. Sektör fiyatla değil, kalite, tasarım, trend ve satış sonrası hizmetlerle yurtdışında rekabet edebilir.

 

 

Tasarım ve üretim altyapımız ve yeni geliştirdiğimiz Ar-Ge merkezimiz ile tasarımın ana vatanı sayılan İtalya'nın tahtını sallayacağız" diyor. Sektörde 20. yılını geride bırakan firma, beş yıllık projeksiyonla planladığı yatırımlarla tasarım, üretim ve inovasyonda fark yaratarak markayı ve Türk seramik sektörünü yepyeni bir sürece taşımayı hedefliyor. 2016'da 240 milyon TL ciro elde eden şirketin 2017 hedefi 350 milyon TL. Şirketin 2020 hedefi ise 1 milyar TL.