2b arazileri başvuru yeri Haberi
![2b arazileri başvuru yeri](https://cdn.emlakkulisi.com.tr/resim/orjinal/MjA3Nzc4MD-2b-arazileri-icin-basvurular-nereye-yapilir.jpg)
2b arazileri için başvurular nereye yapılır?
2b arazileri, ülkemizde orman vasfını kaybetmiş hazine arazilerine deniyor. Bu arazilerin "2b arazisi" olarak anılmasındaki neden ise, 6831 Sayılı Orman Kanunu'nun 2. maddesinin B bendi için kullanılan bir kısaltması olarak ifade ediliyor. Peki 2b arazileri için başvurular nereye yapılır, başvuru süresi ve gereken belgeler nelerdir diyorsanız, hemen yanıtlayalım.
2b arazisi başvuru yerleri
- Defterdarlık,
- Mal müdürlükleri,
- Ziraat Bankası şubeleri ve internet üzerinden "2B ve tarım arazileri" tahsilat hesabı.
2b arazi başvuruları için gereken belgeler
- Başvuru dilekçesi,
- Nüfus cüzdanı fotokopisi,
- Başvuru bedelin yatırıldığına dair makbuz,
- Veraset ilamının onaylı örneği (kanuni mişrasçılardan mirasçı olduğunu gösteren belge)
- Akdi haleflerden ise Kanun yürülüğe girdikten sonra düzenlenecek noter tasdikli yazılı muvafakat;
Eğer tüzel kişi başvuruda bulunacaksa;
- Gayrimenkul tasarrufuna izinli olduğunu ve temsilcisini gösteren...