17 / 02 / 2025

3. Köprü nerelerden geçiyor

3. Köprü nerelerden geçiyor

3. Köprü ve bağlantı yollarının güzergahı üzerinde arsa satın alanlar şimdiden ihya oldu. Bölgedeki köylerde arsaların değeri son altı yılda 20 kat arttı. Projenin tamamlanmasıyla fiyatların daha da yükselmesi bekleniyor...

3.Köprü’nün bağlantı yolları kesildi!

Mimarlar Odası'nın açtığı dava sonucunda 8. İdare Mahkemesi, 3. Köprü'nün bağlantı yollarının yapımını durdurdu. Mahkeme planın Boğaziçi Kanunu’na göre hukuka aykırı olduğu tespitlerinde bulundu.

3. köprünün bağlantı yollarının yapımı durduruldu!

Mimarlar Odası'nın açtığı dava sonucunda 8. İdare Mahkemesi, 3. Köprü'nün bağlantı yollarının yapımını durdurdu. İşte mahkemenin iptal gerekçeleri...

HDK 3. köprü inşaatı için Sarıyer'de eylem yaptı!

Halkların Demokratik Kongresi (HDK) Ekoloji Meclisi ve HDK Sağlık Meclisi, 3. köprü inşaatının devam ettiği Sarıyer Garipçede eylem yaptı.

3. köprü TEM Otoyolu'ndaki yoğun trafiği rahatlatacak!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde eğik askı halatlarının montajı sürüyor. Betonarme kuleler deniz seviyesinden 304,5 metreye kadar yükseldi. 3. köprü TEM Otoyolu'ndaki yoğun trafiği rahatlatacak.

3.Köprü'de 5.tabliyenin yerleştirme işlemi tamamlandı!

Diğer bir ismi Yavuz Sultan Selim olan 3. Köprü toplamda 59 tabliyeden meydana gelecek. Beşinci tabliyenin yerleştirilme işleminin tamamlandığı projede kedi yollarının hazırlanma işlemi sürüyor.

3. Köprüler ve Viyadükler Sempozyumu Bursa'da gerçekleştirildi!

İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) Bursa Şubesi'nin ev sahipliğinde düzenlenen 3. Köprüler ve Viyadükler Sempozyumu Bursa Akademik Odalar Yerleşkesi'nde (BAOB) başladı.

3. Köprüler Viyadükler Sempozyumu 8-10 Mayıs'ta!

İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) Bursa Şubesi, İstanbul Boğazı'nda yapımı devam eden 3. köprüyü ve viyadükleri tartışmak için akademisyen ve uzmanlardan oluşan ekipleri Bursa'da bir araya getirecek.

3. Köprüde iki yaka birbirine bağlandı!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. köprü ve 25 Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasında kedi yolu ve ana kablonun yapımında kullanılacak kılavuz halatı çekilmesi işlemi tamamlandı.

3. köprüde ilk defa iki yaka birbirine bağlandı!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3. köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasında kedi yolu ve ana kablonun yapımında kullanılacak kılavuz halatı çekilmesi işlemi tamamlandı.

İdris Güllüce: 3. köprü inşaatı konut inşaatı kadar basit değil!

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce 3.köprüyle ilgili, "Bir sürü detaylar söyleniyor. Bu bir konut inşaatı gibi basit bir şey değil. İşte görüyorsunuz, yol inşaatı devam ediyor" dedi.

3. köprünün açılışına 6 ay kaldı!

3. Köprünün açılışına 6 ay kaldı ancak bağlantı yollarının ihalesi yeniden ertelendi. İhale, Anadolu ve Avrupa kesimi farklı tarihlerde olmak üzere 30 Haziran ve 7 Temmuz’da yapılacak

Fahir Gök: 3. Köprünün aydınlatmasını Türkler yapabilir!

Aydınlatma Gereçleri İmalatçıları Derneği (AGİD) Yönetim Kurulu Başkanı Fahir Gök, ’ Fırsat verilmesi şeklinde Türk aydınlatma piyasası paydaşları olarak 3. köprünün aydınlatmasını rahatlıkla yapabiliriz ’ dedi

AGİD 3. köprünün aydınlatılmasına talip!

Aydınlatma Gereçleri İmalatçıları Derneği (AGİD) Yönetim Kurulu Başkanı Gök: "Fırsat verilmesi halinde Türk aydınlatma sektörü paydaşları olarak 3. köprünün aydınlatmasını rahatlıkla yapabiliriz" dedi.

3. Köprü nerelerden geçiyor Haberi

3. Köprü nerelerden geçiyor

Ekonomide büyümenin en temel kurallarından biri üretimse, diğeri de üretilen bu malların serbest ve hızlı dolaşımıdır, Üretim ve tüketimin en fazla olduğu Marmara Bölgesi'nde, özellikle de İstanbul’da ticarete konu olan malların yeteri kadar hızlı dolaşımının sağlandığı söylemek zor.


Bırakın İstanbul içini, İzmit'ten Tekirdağ'a kadar olan hattı bir düşünün. Trafiğin rahat olduğu bir saati bulmak neredeyse imkansız. Mal sirkülasyonunu gerçekleştiren kamyonlara ciddi kısıtlamalar var. Yine de bu hat içinde bir yerden bir yere ulaşmak, çoğu zaman bir kabusa dönüşüyor. Hele Avrupa Yakası'ndan Asya'ya ya da Asya'dan Avrupa'ya geçmek, neredeyse günün her saatinde, tam bir işkenceye dönmüş durumda. Bu yoğun trafiği, İstanbul'un yolları kaldırmıyor. Vergiden üretim ve tüketime kadar tüm istatistiklerde, toplam ekonominin yüzde 40'ı demek olan bu bölgede, malların yeterli hızda...