17 / 02 / 2025

3. köprü son durum nisan 2015

3. köprü son durum nisan 2015

İstanbul’un yapımı devam eden üçüncü köprüsündeki çalışmalar son hızıyla devam ediyor. Köprüde gelinen son nokta havadan da görüntülendi. Peki 3. köprünün inşaatı ne durumda?

3. Köprü güzergahındaki arsaların değeri son 6 yılda yüzde 20 arttı!

3. Köprü ve bağlantı yollarının güzergahı üzerinde arsa satın alanlar şimdiden ihya oldu. Bölgedeki köylerde arsaların değeri son altı yılda 20 kat arttı. Projenin tamamlanmasıyla fiyatların daha da yükselmesi bekleniyor...

3.köprü inşaatında son durum!

ICA'nın hayata geçirdiği 3. Boğaz Köprüsü'nde çelik tabliye montaj işlemlerinde ilk aşama bitirildi. 3. Köprü Projesi'nde 59 çelik tabliyeden 48'inin montaj ve kaynak işlemi tamamlandı. Asya ve Avrupa yakasının birleşmesine 247 metre kaldı.

3. Köprü'nün son videosu!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde çalışmalar son hızla devam ediyor. Sarıyer'in Garipçe Köyü ile Beykoz'un Poyrazköy semti arasında hayata geçirilen 3. Köprü'nün yaz aylarında hizmete açılması planlanıyor.

KOS, 3. köprü projesini protesto etti!

Kuzey Ormanları Savunması (KOS) İstanbul’un son nefes borusu olan Kuzey Ormanları hattında ağaç kesimi yapılarak devam eden 3. köprü projesinin şantiye alanında iş makinelerini durdurdu, önünde basın açıklaması yaptı.

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nda son durum!

İstanbul'un iki yakasını 3. kez birbirine bağlayacak olan 3. Köprü Projesi'nde çalışmalar büyük hızla sürüyor. Projede son aşamalara gelindi. En yeni video ve fotoğraflar haberimizde.

3. Köprü'de iki yakanın birleşmesine son 585 metre!

3. Köprü Projesi'nde 34 çelik tabliyenin montajıyla iki yakanın birleşmesine 585 metre kaldı. ICA'nın hayata geçirdiği 3. Boğaz Köprüsü'nde çelik tabliye montaj işlemlerinde son dönemece girildi.

3. köprüde son 648 metre kaldı!

2013’te başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. köprü ve kuzey Marmara otoyolu projesinde köprü kulelerine ana taşıyıcı kablonun döşenmesine başlandı.

3. köprüde iki yakanın birleşmesine son 648 metre!

2013 yılında yapımına başlanan ve tamamlandığında dünyanın en uzun asma köprüsü olacak 3. Köprü'nün inşaatında iki yakanın birleşmesine 648 metre kaldı.

3. köprüde son durum fotoğrafları!

Tamamlandığında dünyanın en geniş asma köprüsü olacak Yavuz Sultan Selim Köprüsü, denizden ilk defa görüntülendi. Bitme aşamasına gelen 3. köprüdeki çalışmalar 24 saat devam ediyor.

3. köprüden son fotoğraflar!

Çalışmaların son sürat devam ettiği 3. köprünün 29 Ekim 2015'te hizmete girmesi planlanıyor.Köprü inşaatında 6 bin 500 işçi ile 600 mühendis gece gündüz aralıksız görev yapıyor.

İşte 3. Köprü'den en yeni kareler!

Trafiği rahatlatacak 3. Boğaz köprüsünün yapımı devam ediyor. 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasındaki ana kablonun döşenmesinde kullanılacak kedi yolu tamamlandı. İşte köprünün son fotoğrafları;

3.Köprü'nün inşaatından son kareler!

Anadolu ve Avrupa yakasını birbirine bağlayacak olan 3. Köprüde çalışmalar son hızıyla devam ediyor. Köprüde ve Kuzey Marmara Otoyolu’nda şu ana kadar yapılan çalışmalar ise aşama aşama görüntülendi. İşte o görüntüler;

3. Köprü'nün son durumu havadan görüntülendi!

Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamında inşa edilen 3. Köprü inşaatının son durumu drone ile görüntülendi. Proje Dünyanın en büyük asma köprüsü özelliği taşıyor.

3. köprü son durum nisan 2015 Haberi

3. köprü son durum nisan 2015

İstanbul’un iki yakasını birleştirecek olan üçüncü köprünün 950 ton ağırlığındaki dev tabliyesi 14 saat süren çalışma ile yerleştirildi.  Köprüde gelinen son nokta havadan da görüntülendi.  



 İstanbul’un yapımı devam eden üçüncü köprüsündeki çalışmalar son hızıyla devam ediyor. 



Geçtiğimiz aylarda üçüncü köprünün ilk tabliyesi, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan’ın katıldığı törenle yerine yerleştirilmişti. Üçüncü köprünün ilk tabliyesinin ardından 950 ton ağırlığındaki dev tabliyesi de Avrupa yakasına yerleştirildi. 



İki adet Airbus A380 model uçağın ağırlığına sahip dev tabliye, 24 metre genişliği ile üzerinden 8 şeritli otoyol ve 2 şeritli demiryolu hattı geçecek şekilde tasarlandı. 



Güney Kore’den gelen saç malzemeler, İzmit Gebze ve İstanbul Tuzla’daki işlemlerin ardından Yalova Altınova’da çelik tabliye haline getirildi. 



Yalova Altınova’da hazırlanan 950 ton ağırlığındaki dev...