24 / 12 / 2024

ABD Coverings 2015 fuarı bien

ABD Coverings 2015 fuarı bien

Karo seramik alanında dünyanın en önemli pazarlarından biri olan ABD’nin Orlando şehrinde düzenlenecek Coverings fuarında BİEN, yeni ve göz alıcı tasarımlarıyla yerini alacak.

BİEN Seramik, Coverings 2017'de!

Coverings 2017 ABD’nin Orlando şehrinde 4-7 Nisan tarihleri arasında gerçekleşecek. Fuara bu yıl da katılacak olan BİEN Seramik büyük ebatlı ürünlerini ve ABD pazarı için hazırladığı özel koleksiyonlarını tanıtacak.

ABD'de konut başlangıçları Eylül'de yüzde 9 düştü!

ABD Ticaret Bakanlığı'nın verilerine göre konut başlangıçları Eylül'de yüzde 9 düşerek 1.05 milyon adet oldu. Bu, Mart 2015'ten beri görülen en düşük seviye oldu.

Torunlar GYO 2015 Faaliyet Raporu, ABD'den ödüllerle döndü!

Torunlar GYO 2015 Faaliyet Raporu, ABD merkezli iki önemli yarışmada 4 önemli ödülle taçlandırıldı.

BİEN yenilikçi ürün­le­riy­le Coverings 2016'ya katıldı!

Karo seramik alanında dünyanın önemli pazarlarından biri olan ABD’nin Chicago şehrinde düzenlenen Coverings’te BİEN standına ilgi büyüktü. BİEN yenilikçi tarzı ve göz alı­cı ürün­le­riy­le fuara katıldı.

ABD’nin lüks rezidanslarına Türk mermeri!

ABD’nin Şikago şehrinde düzenlenen Coverings fuarında Türk mermerlerinin ilgi odağı olması, fuara katılan firmaların yüzünü güldürdü. Fuarda 200 milyon dolarlık iş bağlantısı sağlandı.

Türk doğal taş sektörü Coverings Fuarı'ndan umutlu döndü!

ABD’nin Chicaco eyaletinde düzenlenen Coverings Fuarı'nda Türk mermerlerinin ilgi odağı olması, fuara katılan firmaların yüzünü güldürdü. Sektör, yoğun iş temaslarında bulundukları fuarın ardından 2016 için umutlandı.

Türkiye ekonomisi 2015'te yüzde 4 büyüdü!

Türkiye ekonomisi 2015 yılında tüm olumsuzluklara rağmen yüzde 4 ile tahminlerin üstünde büyüdü. Bu büyüme hızıyla Türkiye, G20 4'üncüsü oldu. Yüzde 2.4 büyüyen ABD'yi ve Avrupa ülkelerini geride bıraktı.

DTZ Türkiye 2015 yılı 4. çeyrek raporu yayınlandı!

DTZ Pamir&Soyuer tarafından Türkiye Gayrimenkul Pazarı hakkında hazırlanan DTZ Türkiye 2015 yılı 4. çeyrek raporu yayınlandı. En yüksek kira değeri geçen dönem ile aynı olarak Levent-Etiler bölgesinde 47 ABD dolar/metrekare/ay seviyesinde kaldı.

Yurtbay Seramik, ABD'deki Coverings Fuarı’na katılacak!

Yurtbay Seramik, doğal taş sektöründe 3,4 milyar dolarlık ithalat değeri ile dünyadaki en büyük pazar olan ABD’nin en büyük fuarı konumundaki Coverings Fuarı’na katılacak.

ABD’de ikinci el konut satışları beklentiyi aştı!

ABD’de ikinci el konut satışları ocakta düşüş beklentisinin aksine yüzde 0,4 yükseldi. Aralık 2015'e ilişkin ikinci el satışlar 5 milyon 450 bine revize edildi.

Kanada, ABD ve Avrupa'da Yaşam ve Yatırım Semineri 14 Kasım'da!

“Kanada, ABD ve Avrupa’da Yaşam ve Yatırım” konulu bilgilendirme semineri, 14 Kasım 2015, Cumartesi günü SOHO House Istanbul’da gerçekleştirilecektir.

Bosphorus Group Llc Merkezi Abd İstanbul Merkez Şubesi açıldı!

Bosphorus Group Llc Merkezi Abd İstanbul Merkez Şubesi 15 bin TL sermaye ile 25 Haziran 2015 tarihinde Sarıyer'de açıldı.

Batı Akdeniz mermeri ABD'de tanıtıldı!

Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği (BAİB), ABD'nin Orlando kentinde 14-17 Nisan arasında düzenlenen 'Coverings 2015 Fuarı'nda, Antalya, Burdur ve Isparta mermerini tanıttı..

ABD Coverings 2015 fuarı bien Haberi

ABD Coverings 2015 fuarı bien

14-17 Nisan 2015 tarihleri arasında ABD’nin Orlando şehrinde yapılacak olan Coverings 2015 fuarında BİEN yenilikçi tarzı ve göz alı­cı ürün­le­riy­le fuara katılacak. Ödül­lü ta­sa­rım­la­rı, çok özel ve sü­rek­li ye­ni­le­nen 800’ü aş­kın ürün yel­pa­ze­siy­le sektörde adından çok söz ettiren Bİ­EN, Coverings fuarında 2cm kalınlığındaki ürünler başta olmak üzere ahşap dokulu ürünler, doğal taş dokulu ürünler ve 30x60 sırlı porselen karoları öne çıkaracak. BİEN, tasarımlarında ağırlıklı doğadan ilham alan bir marka olarak çevre dostu ürünler üretmektedir. Bilecik Bozöyük’ te bulunan fabrikada aydınlatmadan, ısınmaya % 25’in üzerinde enerji tasarrufu sağlanmıştır. Ayrıca atık su arıtma tesisinde arıtılan suyun %100’ ünün geri dönüşümü yapılmaktadır. Çevreye duyarlı markanın fuara katılmasındaki amacı o bölgenin tarzını tanımak, talepleri hakkında bilgi edinmek ve müşteri tercihlerini ürün gamına dahil...