Altın Pusula Haberi
Deprem ve sigorta bilincini artırmak, zorunlu deprem sigortası yaptırma alışkanlığını yaygınlaştırmak için sosyal medyada da çalışma yürüten DASK (Doğal Afet Sigortaları Kurumu), bir yıl önce yayına soktuğu Facebook sayfasıyla, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD) bu yıl on birincisini düzenlediği Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nin Dijital ve Sosyal Medya İletişimi kategorisinde ödül aldı.
www.facebook.com/dask adresindeki sayfanın yönetimiyle ödüle layık görülen DASK’ın 50 bine yakın üyesi var.
Facebook’ta yürüttükleri bilinçlendirme çalışmalarının ödüle layık görülmesinden büyük memnuniyet duyduklarını belirten DASK Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Yazıcı şunları ifade etti:
“Facebook Türkiye’de en çok kullanılan sosyal paylaşım sitesi. Ülkemizde halen 32 milyon civarında Facebook kullanıcısı bulunuyor. Bu oldukça yüksek bir sayı. Zorunlu deprem sigortası kapsamına giren yaklaşık 16,4 milyon konut olduğu düşünüldüğünde her konutta ortalama olarak birden...