Andrew Olejnik kimdir Haberi
Teknoloji dünyasındaki hızlı gelişim birçok sektörde olduğu gibi gayrimenkulde de trendlerde değişime neden oluyor. Google'da dünya genelinde her gün 5 milyardan fazla arama yapılıyor. Sosyal medya mecralarını milyarlarca insan kullanıyor. Türkiye'de 54,3 milyon internet kullanıcısı var ve günde yedi saatimizi internette geçiriyoruz. Türkiye'de hanehalkının bilgisayar kullanım oranı yüzde 97,2 civarında. Ülkemizde 59 milyon civarında akıllı telefon sahibi bulunuyor.
Artık dijitalleşmiş bir tüketici profiliyle karşı karşıyayız.
Ekonomist Dergisi'nden Levent Gökmen Demirciler Hürriyet Emlak Projeland ve Homsters CEO'su Andrew Olejnik ile dijitalleşen dünyada gayrimenkul sektöründe değişen trendlerini konuştu;
1-) Dijitalleşme nedeniyle konutta geleneksel pazarlama önemini kaybediyor mu?
Gayrimenkulde hem arz hem de talep tarafında hızlı bir şekilde dijitale kayış gözleniyor. Dijitalleşme müşteri kitlesini de değiştiriyor. Gayrimenkul satın almasında araştırmaların yüzde 92'si internette başlıyor.
Bu...