Araştırma Lansmanı ve Ödül Töreni Haberi
“AVM’lerde Tüketicilerin Seçtiği 1 Numaraları Markaları” belirlemek üzere yapılan bu önemli araştırmayı gerçekleştiren GFK Türkiye Genel Müdürü Fulya Durmuş ise; Türkiye genelinde yapılan bu araştırma tekniği ve rasyoneli hakkında geniş bilgi verdi. Daha sonra perakendecilerin heyecanla beklediği Araştırma Sonuçları açıklandı;
11 kategoride birinci olan markalara ödülleri takdim edildi.
● AYD Başkanı Hulusi Belgü, 1987’den beri sürekli devinim halince bulunan AVM sektörünün bugüne kadar aldığı yaklaşık 50 milyar dolar yatırım, 9 milyon m2 kiralanabilir alan ve yıllık cirolarındaki ortalama %12’lik artış ile Türkiye’nin lokomotif sektörü haline geldiğini söyledi.
● Sponsor Cefic CEO’su, Aerium Türkiye Başkanı Anthony M. Khoi, ana hedeflerinin Türkiye’deki perakende markalarını yurtdışına taşımak olduğunu belirterek Türkiye’nin yabancı yatırımcılar nezdindeki cazibesinin gittikçe arttığını söyledi.
Törende ilk önce 11kategorinin ilk üç markası açıklandı. Ayakkabı-Çanta...