Arçelik Genel Müdürü Hakan Bulgurlu Haberi
Koç Topluluğu çatısı altında faaliyet gösteren ve Beko ve Grundig markalarını da bünyesinde barındıran Arçelik A.Ş.’nin Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, “Yurtdışında ‘Asya-Pasifik ve Amerika’yla büyüyeceğiz” dedi.
Avrupa’da ciddi spor sponsorluklarına imza atan Beko, Avrupa Basketbol Şampiyonası (Eurobasket) 2015’in de ana sponsorluğunu üstlenmiş durumda. Hafta sonu, Hakan Bulgurlu’nun daveti üzerine Berlin’deki şampiyonada Türkiye-İtalya maçını izledik. Ama öncesinde de Avrupa’nın en büyük tüketici elektroniği fuarında Beko ve Grundig stantlarını ziyaret ettik.
SATIN ALMA PLANI
Ziyaret öncesi sorularımızı yanıtlayan Genel Müdür Hakan Bulgurlu, Arçelik’in Beko markasıyla ‘solo ürünlerde Avrupa’da liderliği yakaladığını söyledi ve ekledi: “Avrupa'daki bu başarıyı değişik coğrafyalara da taşımayı hedefledik. Yatırımlarımız sürüyor. Asya Pasifik ve Amerika gibi yeni pazarlarda faaliyetlerimizi genişleteceğiz. Yeni marka ve satın alma fırsatlarını da değerlendiriyoruz."
Arçelik, ABD pazarına hızlı bir...