Ariş Pırlanta 2015 hedefleri Haberi
Türkiye'de 1 milyar dolarlık büyüklüğe ulaştığı tahmin edilen pırlantalı mücevher sektöründe faaliyet gösteren Ariş Pırlanta, yurtdışına açılıyor. Avrupa, ABD ve Uzakdoğu'nun önemli moda merkezlerinde 10 yıl içinde 10 mağazaya ulaşmayı hedefleyen şirket, işe ilk olarak Almanya'dan başlayacak. Ariş Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Kerim Güzeliş, tasarım ürünleriyle yurtdışında önemli bir boşluğu dolduracaklarını söyledi. Almanya'da yaşayan yoğun Türk nüfusunun da kendileri için büyük potansiyel olduğunun altını çizen Güzeliş, "Burada büyük bir merkez kuracağız. Ülkede franchise sistemiyle büyümeyi planlıyoruz. Mağazamızı noelden önce açacağız" dedi.
YILDA 30 PATENT ALIYOR
Almanya'dan sonraki hedefin New York, Hong Kong, Dubai, Milano, Londra ve Viyana gibi moda merkezleri olduğunu belirten Güzeliş, yurtdışında tasarımlarıyla iddialı oldukları ürünlerle ilgili şöyle konuştu: "Ürün geliştirmede oldukça iddialıyız. Yılda 30 patent alıyoruz. Kurulduğumuz günden...