21 / 12 / 2024

Ayakkabı Dünyası mağaza

Ayakkabı Dünyası mağaza

Akbacakoğlu Grubu’nun sektör tecrübesini 1996 yılında açtığı ilk mağazası ile perakende sektörüne taşıyan Ayakkabı Dünyası, Nisan 2014’te Esas Holding’in şirketin yüzde 60’lık hissesini almasıyla 360 derecelik dönüşüm sürecini başlattı.

Mağaza kiralama koşulları için yeni düzenleme önerisi!

BMD Başkanı Sinan Öncel, pandemi döneminde mağaza kiralama koşullarında yaşanılan sıkıntıların devam ettiğini belirterek kiralama koşullarında yeni düzenleme yapılması gerektiğini dile getirdi. 

FLO Fas'ta mağaza açılışını gerçekleştirdi!

Ayakkabı sektörünün önemli oyuncularından FLO yurt dışı yatırımlarına devam ediyor. Mağa Fas'ta bulunan Borj Fez Mall'da açtığı 981 metrekarelik yeni mağazasıyla yurtdışındaki mağaza sayısını 104'e çıkarttı.

FLO Fas'ta mağaza açtı!

FLO Mağazacılık, Fas'ta yer alan Borj Fez Mall'da açtığı 981 metrekarelik yeni mağazasıyla yurt dışındaki mağaza sayısını 104'e yükseltti.

Carousel AVM'den mağaza kiralarına indirim!

Carousel AVM, ocak-mart döneminde mağaza kiralarında yüzde 40 ile yüzde 60 arasında indirim uugulayacak...

Tavuk Dünyası mağaza sayısını 232'e çıkaracak!

Yeni restoranları ve "Şeften İste" paket servisi ile yatırımları hızlandıran Tavuk Dünyası, 2020 yılında 60 milyon TL civarında yatırım hayata geçirecek.

Ayakkabı Dünyası VEGA İstanbul'da mağaza açtı!

Yatırımlarına devam eden Ayakkabı Dünyası, sezonun en çarpıcı modellerini VEGA İstanbul’daki yeni mağazasında ayakkabı tutkunlarının beğenisine sunuyor.

Kahve Dünyası 2020 yılını 30 yeni mağazayla tamamlayacak!

Kahve Dünyası 200’den fazla mağaza ile yaklaşık 2 bin 500 çalışanıyla hizmet veriyor. Firma 2020 yılını 30 yeni mağazayla tamamlamayı hedefliyor.

BMD: Ciro kirasına dönmeyen AVM'lerde mağaza açılışları riskli!

BMD Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Öncel, ciro kirasına geçmeyen AVM’lere ilişkin konuştu. BMD üyesi markalarla yapılan değerlendirmeler ışığında 1 Haziran’da ciro kirasına dönmeyen veya tatmin edici kira indirimi yapmayan AVM’lerde mağaza açılışlarının ticari açıdan çok riskli olduğu belirtildi...

Türk Dünyası Mühendisler ve Mimarlar Birliği, Milli Dayanışma Kampanyası'na destek verdi!

Türk Dünyası Mühendisler ve Mimarlar Birliği Genel Başkanı Mücahit Demirtaş yaptığı açıklamada, "Hayırda yarışanların en önünde olmak dileği ve hedefiyle Milli Dayanışma Kampanyası'nda yer alacağız." ifadelerine yer verdi.

 Türk markalar 2020'de yurt dışında bin mağaza açacak!

Türk markaların yurt dışında 4 bin 500’e yakın mağazası bulunuyor. Bu mağazalara yenilerini eklemek isteyen yatırımcılar 2020 yılı sonuna kadar yurt dışında bin mağaza açmayı planlıyor...

Sinan Öncel: Yurt dışındaki mağaza sayısı 5 bin 500’ye yaklaşacak!

BMD Başkanı Öncel, "106 markamızın yurt dışında 4 bin 396 mağazası bulunuyor. Yıl sonunda bu sayının 4 bin 700’e çıkacağını öngörüyoruz. 2020 sonunda ise üyelerimizin yurt dışındaki mağaza sayısının 5 bin 500’ye yaklaşacağını tahmin ediyoruz" dedi...

Türk markaları yurt dışında her gün 2 mağaza açıyor!

BMD Başkanı Sinan Öncel, Türk markalarının yurt dışında yatırım atağına başladığını söyledi. Öncel, markaların yurt dışında her gün ortalama 2 mağaza açmaya devam ettiğini belirtti.

Kiğılı yurt dışında beş mağaza açacak!

Erkek giyim markası Kiğılı'nın patronu Abdullah Kiğılı, 100 milyon Euro ciroya sahip şirketin yurt dışıyla hızlı büyüme planladığını belirtiyor. Şirket, bu yıl yurt dışında beş mağaza açacak. Kiğılı, hedeflerinin 2023'te yurtdışında en az 200 mağazaya ulaşmak olduğunu söylüyor…

Ayakkabı Dünyası mağaza Haberi

Ayakkabı Dünyası mağaza

Türkiye genelinde yeni noktalar, yeni mağaza konsepti ve gelişen ürün gamı ile tüketiciyle buluşacak olan Ayakkabı Dünyası, bu süreçte marka değerini artıracak projeler de yürütecek. Ayakkabı Dünyası için hızlı bir değişim ve gelişim sürecinin başladığını söyleyen Genel Müdür İdris Onay, “Her yıl yeni açılacak minimum 10 mağaza ile birlikte, mevcut mağazalarımızın dönüşümünü eş zamanlı yürüteceğiz” dedi.


Bu operasyonu iki yıl içerisinde tamamlamayı hedefledikyerini kaydeden Onay, “Mevcut şubelerimizin dönüşümü ve açılacak mağazalar için planladığımız yatırım tutarı yaklaşık 70 milyon TL olacak” diye konuştu. Sektör içinde artan rekabetin markaları farklılaşma noktasına ittiğini belirten İdris Onay, Türkiye pazarında kalıcı olmak için sürdürülebilir ve doğru yatırımların önem kazandığı bir dönemde olduklarını aktardı.


46 mağazası var

İdris Onay, “Türkiye genelinde 46 mağaza ile müşterilerimize ulaşıyoruz. Bu mağazaların...