30 / 04 / 2024

bimeksin cirosu arttı mı

bimeksin cirosu arttı mı

Bimeks, bu yıl 9 ayda yüzde 27 artışla 4.86 milyon lira net kâr açıkladı. Akgiray, mevcut durumda 140 olan mağaza sayısının ise gelecek yıl 150’ye ulaşmasını planladıklarını söyledi.

AVM'lerin 2023 yılı cirosu ikiye katlandı! Metrekare başına toplam ciro 89 bin 432 TL oldu!

Alışveriş merkezi metrekare verimliliğini düzenli biçimde analiz eden AVM Endeksi verilerine göre, alışveriş merkezi metrekare cirosu 2023 yılında bir önceki seneye göre nominal değerde yüzde 99,6 arttı.

Yeşil Vadi Arsa Ofisi'nin cirosu BizDevAllStars ile yüzde 300 arttı! 

Yeşil Vadi Arsa Ofisi'nin cirosu BizDevAllStars ile yüzde 300 arttı. İşte BizDevAllStars ile ilgili merak edilen tüm ayrıntılar...

TAV Havalimanları'nın cirosu yüzde 17 arttı!

TAV Havalimanları'nın cirosu, bu yılın ocak-haziran döneminde yıllık yüzde 17 artışla 508 milyon avroya, konsolide net karı da yüzde 4 yükselişle 88 milyon avroya ulaştı

AVM ciroları Ocak ayında yüzde 25 arttı!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin (AYD) Akademetre ile ortak hazırladığı AVM Endeksi'ne göre Türkiye’deki alışveriş merkezlerinin (AVM) toplam cirosu, Ocak 2015’te önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 25 arttı.

Akfen Holding'in cirosu 2014'te yüzde 7 arttı!

Akfen Holding’in 2014 yılı finansal sonuçları açıklandı. Akfen Holding’in 2014 yılındaki cirosu bir önceki yıla kıyasla yüzde 7 artarak 119 milyon TL oldu..

Perakendede yılbaşı bereketi mağazaların cirosu yüzde 15 arttı!

Sıcak havanın etkisiyle kasım ayında alışveriş yapmayan tüketici, soğuk hava ve yılbaşı için kesenin ağzını açtı. Mağazaların cirosu yüzde 15 arttı. İndirim ve kampanyalar devreye girdi...

Akfen'in cirosu ilk yarıda yüzde 33 arttı!

Akfen Holding'in cirosu ilk yarıda geçen senenin aynı dönemine göre yüzde 33, Faiz Amortisman ve Vergi Öncesi Kar'ı (FAVÖK) ise yüzde 99 artış gösterdi. Akfen'in İstanbul ve Moskova gibi büyük şehirlerde arsa arayışları devam ediyor...

Bosch'un 2012 cirosu 3,2 milyar TL oldu!

Ev aletleri markası Bosch, 2012 yılında cirosınu yüzde 3 arttırdı. Firmanın 2012 yılı cirosu 3,2 milyar TL olarak belirlendi...

TOKİ, Next Level'deki dükkanı 147 bin liradan açık arttırmayla satışa sunuyor!

TOKİ, Next Level projesi kapsamında 42 bin 652 metrekarelik dükkanı 147 bin liradan başlayan fiyatlarla açık arttırmayla satışa sunuyor..

Tüketicinin Nisan ayında inşaat sektörüne güveni yüzde 3,7 oranında arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Nisan ayına ilişkin ''Sektörel Güven Endeksi'' verilerini açıkladı. Buna göre; inşaat sektörü güven endeksi yüzde 3,7 oranında arttı

Krizde fiyatı düşen Amerikan evlerinde Türk mermeriyle fiyatlar arttırılmaya çalışılıyor!

Mortgage kaynaklı krizle birlikte ev fiyatlarının yüksek oranda düştüğü ABD'de kullanılan lüks mermerlerle konut fiyatları arttırılmaya çalışılıyor

Eskidji, Dumankaya projelerindeki dükkanları açık arttırma ile satacak!

Eskidji, Dumankaya projelerindeki işyerlerini yüzde 50 peşin 6 ay vadeli olarak açık arttırma ile satışa çıkaracak

Bina inşaatı maliyet endeksi geçen yıla göre yüzde 10,39 arttı!

Bina İnşaatı Maliyet Endeksi, bu yılın ilk çeyreğinde, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 10,39 arttı

bimeksin cirosu arttı mı Haberi

bimeksin cirosu arttı mı

Bimeks’in İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmed Akgiray, şirketin hukuki olarak temettü dağıtacak duruma geldiğini ve bu yıl temettü dağıtmak istediklerini söyledi. Bimeks’in yeni reklam stratejisinin tanıtım toplantısında konuşan Akgiray, “Hukuki olarak ilk kez temettü verebilecek pozisyondayız. Verip vermemeyi konuşuyoruz. Bu yıl vermek istiyoruz” dedi. Bimeks son yıllarda kâr etmesine karşın, geçmiş dönem zararları nedeniyle temettü veremiyordu.


Teknolojinin ‘Bi Bileni’


Bu arada Bimeks, “Bi Bimeks’e Sor” reklam kampanyası ile yeni bir pazarlama iletişimi dönemine girdi. Ahmed Akgiray, Bimeks’in müşterisi ile kurduğu sıcak ve samimi ilişki ile teknoloji alışverişinin soğukluğunu kırmak için çalıştığını belirterek şunları söyledi: “Mağazalarımızda ve online mağazamızda 30 bin çeşit bulunuyor. Biz sadece teknolojik ürünler değil, buzdolabından kahve makinesine, mutfak gereçlerinden kişisel bakım aletlerine kadar, müşterimizin evinde ve gündelik yaşamında...