boyner t box 2013 Haberi
Hedef 200 mağazaydı
Giyim ürünlerinin küçük paketlere sığdırılması ile doğan eğlence odaklı T-box, Boyner'in inovatif gücünün simgesiydi. Para üstlerinin de üzerinde olduğu küçük sıkılaştırılmış paketli ürünlerden oluşan T-Box, birkaç yıl önce boyut değiştirerek büyük mağazacılığa geçiş yapmıştı. Yaramaz çocuk, teknolojik mağazaları ile sadece Türkiye'de değil dünya perakende sektöründe birçok ilke imza atarak H&M, Zara ve Mango gibi dünya markalarına rakip olmuştu.
Boyner çatısı altındaki A&Y Marka Mağazacılık'a bağlı olan marka ilk mağazasını Sapphire'de açmıştı. 2011 yılında ardı ardına açtığı mağazalarla kısa sürede 20'ye yakın noktada yer alan T-box'ın 5 yılın sonunda A&Y Marka Mağazacılık'ın cirosunun yüzde 50'sini oluşturacağı açıklanmıştı. Hedef ise 200 mağazaya ulaşmaktı.
A&Y Marka Mağazacılık'ın Genel Müdürü Eren Çamurdan, 2010 yılında yola çıkarken "CFO'nun kalbini sıkıştıracak kadar çok yatırım planlıyoruz,...