Boyner yeni mağazacılık konseptleri Haberi
Boyner Grubu, Türkiye'nin en yoğun gündemi olan perakende markalarının başında geliyor. Bir taraftan bünyeye dahil edilen YKM ile ortak sinerji geliştiren grup, diğer yandan dünya markalarını Türkiye pazarı ile tanıştırmaya devam ediyor. Yanı sıra yeni mağazacılık konseptleri oluşturarak, tüketicisine farklı hizmet alanlan üzerinden seslenmek de yoğun mesai harcadığı gündemleri anısında yer alıyor. Mağaza içi mağazacılık konsepti Boyner Fresh, bin-bin 500 metrekare büyüklükteki Fresh Company grubun yakın zaman önce öne çıkardığı yeni projeleri oldu.
AMİRAL GEMİSİ MAĞAZA
Boyner Genel Müdürü Deran Taşkıran'ın daha önce Ekonomist'ten Ayşegül Sakarya Pehlivan'a aktardığı 1015 bin metrekare büyüklüğündeki yeni mağaza konseptinin de detaylan kısa bir süre önce belli oldu. WEPUBLIC adını taşıyan yeni konsept, Eylül 2016'da Akmerkez'de kapılarını açmaya hazırlanıyor. Yeni konseptle Türkiye'ye 105 yeni marka getirilmesi...