Callpex Genel Müdürü ve Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Metin Tarakçı Haberi
Callpex Genel Müdürü ve Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Metin Tarakçı, 2012’den 2013’e cirolarının 33 milyon liradan 42 milyon liraya çıktığını, 2014 yılında da 51 milyon ciro planladıklarını söyledi. Halen İstanbul, Yozgat ve Bingöl’de, bin 650 çalışanla onlarca şirkete callcenter hizmeti verdiklerini anlatan Tarakçı, “4’üncü merkez için yatırım planımız var. 6’ıncı bölgeyi düşünüyoruz” dedi.
Callpex, Pegasus’a hizmet vermek üzere kurulmuş bir birim. Ali Sabancı’nın ‘melek yatırımcı’ olarak geliştirdiği şirket, şimdi dört ortakla yoluna devam ediyor. Metin Tarakçı 18 yıldır sektörde. Callcenter işine müşteri temsilciliğinden başlamış. Callpex’e 11 ay önce katılmış. Gelişiyle birlikte projeler de gündeme alınmış. Yeni hizmet biçimleri geliştiriyor. Sadece callcenter hizmeti vermiyor, kurmak isteyen firmalar için de çözümler üretiyor. “Rent a seat” (koltuk kiralama) adını verdikleri yeni sistemi şöyle...