02 / 05 / 2024

çilek mobilya gelişimi

çilek mobilya gelişimi

Çilek Mobilya, Hindistan 'da açtığı 9 mağazasıyla, Türk markası olarak çocuk mobilyasının dünyadaki en büyük temsilcisi olma yolunda ilerlerken, burada 25'ten fazla mağaza açmayı hedefliyor.

Konut sektöründe deprem ve seçim etkisi: Sektörün gelişimi için yeni adımlar gerekli!

Gayrimenkul sektörünün deprem ve seçim sebebiyle durağan bir süreç geçirdiğine dikkat çeken KONUTDER’in yeni Başkanı Ramadan Kumova, sektörün gelişimi için yeni enstrümanlar gerektiğinin altını çizdi.

Çilek Mobilya’nın fırsat ürünlerini kaçırmayın! Çilek Mobilya 8 Ağustos 2022 fiyat listesi..

Artan hammadde fiyatlarıyla birlikte, yeni mobilya almak ve ya yenilemek çok zorlaştı. Zamlanan fiyatlardan şikayetçi olan vatandaş kaliteli ve uygun fiyatlı mobiya arayışında. Işte haberimiz onlar için. 8 Eylül 2022 Çilek mobilya fiyat listesi...

Alternatif Yatırım Fonlarında GYF'nin Yeri ve Gelişimi Eğitimi 28 Kasım'da!

GYODER Akademi'nin Alternatif Yatırım Fonlarında Gayrimenkul Yatırım Fonunun (GYF) Yeri ve Gelişimi Eğitimi 28 Kasım'da...

Lamar Orabi İnşaat Ve Gayrimenkul Gelişimi Limited Şirketi kuruldu!

Lamar Orabi İnşaat Ve Gayrimenkul Gelişimi Limited Şirketi bugün Esenyurt’ta 100 bin TL sermaye bedeli ile Mohammed Eloraby ve Maısoun Al Sabsabı ortaklığında kuruldu. 

Mobilya seçimi ruh halimizi etkiliyor!

Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen İstanbul Mobilya Fuarı’nda (İSMOB) mobilyanın fiziksel ve ruhsal sağlığa etkileri paneliyle masaya yatırıldı.

Salih Bezci: Mania Planı Ankara'nın gelişimi açısından engel!

ATO Yönetim Kurulu Başkanı Salih Bezci, askeri kullanımda bulunan Etimesgut Askeri Havaalanı'na ait Mania Planı'nın Başkent'in kentsel gelişimi açısından engel oluşturduğunu belirtti.

Antalya inşaat sektöründeki gelişimiyle Nisan'a damga vurdu!

Antalya, bu yıl inşaat sektöründeki gelişimi ile Nisan ayına damgasını vurdu. Türkiye'nin en büyük 7 şehrinde, geçen yılın Nisan ayına göre satılık konut fiyatlarının en çok yükseldiği iller Yalova, Çanakkale ve Antalya olarak sıralandı.

Çilek Mobilya, Kilis'te mağaza açtı!

Avrupa’nın yanı sıra Anadolu’nun her köşesinde yatırımlarına hızla devam eden Çilek, daha çok çocuk Çilek’le büyüsün diye 175. Mağazasını Kilis’te açtı.

Çilek Mobilya Kenya'da mağaza açtı!

Farklı coğrafyalardaki satış noktalarını artırıp daha çok çocuğa ulaşmayı hedefleyen Çilek, Afrika’daki son satış noktasını Kenya’nın başkenti Nairobi’de açtı. Çilek, iki satış noktasının da yolda olduğunu müjdeledi

Çilek Mobilya, Bratislava’da mağaza açtı!

Bebek, çocuk ve genç odası kategorisinde, tematik ürünleriyle büyük beğeni kazanan marka Çilek, yurt içi ve yurt dışındaki büyümesini sürdürüyor. 2015 yılında yurt dışında 20 mağazaya imza atan Çilek, son olarak Slovakya’nın Bratislava'da mağaza açtı.

Çilek Mobilya, İSMOB 2016 Fuarı'nda ziyaretçileriyle buluştu!

Bebek, çocuk ve genç odası kategorisinde bir dünya markası olan Çilek, bu yıl 12-17 Ocak tarihlerinde gerçekleşecek İSMOB fuarının yeni adresi TÜYAP’ta ziyaretçileriyle buluştu

Kentsel dönüşüm gelişimi kapsamalı!

Sabah Gazetesi köşe yazarı olan Şeref Oğuz bugünkü yazısında kentsel dönüşüm, 2B arazilerini ve şehirlerin gelişimini anlattı. İşte o yazı...

Çilek Mobilya'da indirimlerine 2016'da da devam edecek!

Çilek Mobilya'dan yapılan açıklamaya göre, firmanın yoğun ilgi gören indirim kampanyası, Ocak 2016'da da devam edecek. Çilek Mobilya'da birçok üründe yüzde 40'a varan indirim oranları bulunuyor.

çilek mobilya gelişimi Haberi

çilek mobilya gelişimi

Çilek Mobilya açıklamasına göre, dünyanın en büyük ikinci nüfusuna sahip olan Hindistan'da 9 mağazaya ulaşan Çilek, aynı zamanda "Hindistan'daki İlk Türk Markası" olmanın gururunu yaşıyor. 


Çilek'in bebek, çocuk ve gençler için ürettiği en yeni koleksiyonlarının sergilendiği Hindistan'daki 9 mağaza, kentin üst gelir gruplarının yoğun olarak ikamet ettiği ve aynı zamanda en önemli mobilya ve dekorasyon merkezlerinin olduğu Güney Mumbai (Bombay) ve Kalküta bölgelerinde açıldı. 


Açıklamada görüşlerine yer verilen Çilek Mobilya Yönetim Kurulu Üyesi Talha Çilek, "İhracatta istikrarlı büyüme stratejimizle bir dünya markası olma yönünde hızla ilerliyoruz. Dünyanın en büyük ikinci nüfusuna sahip olan Hindistan'ın pazarda önemli bir konuma sahip olduğunu düşünüyoruz. Önümüzdeki 5 yıl içerisinde burada en az 25 mağazaya ulaşmak hedefindeyiz" ifadelerini...