CMO Çalışma 2019 Anketi Haberi
Global Fortune Ekonomi Dergisi'nin 2019 yılında yaptığı ve Fortune 500 Listesi'nin toplamda 700 C-suite yöneticisine sorular yönelterek gerçekleştirdiği, ''CMO Çalışma 2019 Anketi'' yayınlandı. Anket, pazarlama liderlerini gelecekte nelerin beklediğini gösteren önemli bulgular içeriyor.
Reklam kampanyaları gibi eski taktiksel girişimleri geride bırakıp, satış ve pazarlama faaliyetleri için sonuç odaklı sunumlarla müşteri kanallarını yönetip, stratejileri belirleyen CMO'ların konumları da varlıkları da ankete göre gelecekte daha da önem kazanacak gibi görünüyor.
Akiş GYO Satış Pazarlama Direktörü Didem Hiçyorulmazlar da CMO Çalışma 2019 Anketi'ne göre, 50 etkin CMO arasında yer aldı.
Dinamik Müşteri Öngörüsü
Didem Hiçyorulmazlar, 2019 yılında başlatılan ''Dinamik Müşteri Öngörüsü'' oluşturmaya ve ''Neuro Pazarlama'' çalışmalarının yanı sıra dijital alandaki çalışmalara da liderlik etti.
Hiçyorulmazlar, alışveriş merkezleri pazarlama çalışmalarında, büyük veriyi okumak ve ihtiyaçları doğru tespit etmek...