23 / 05 / 2024

Düzce Aksu Köprüsünün inşaatında son durum

Düzce Aksu Köprüsünün inşaatında son durum

Düzce Orman İşletme Müdürlüğü 2015 yılı yatırım programında yer alan Aksu Orman İşletme Şefliğinde ki yolda köprü yapım işi tamamlanarak ulaşıma açıldı.

"Yılın projesi" seçilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nün ödülleri dağıtıldı...

Mühendislik ve inşaat sektörünün en saygın ve küresel yayınlarından biri olan ABD merkezli Engineering News-Record dergisi tarafından "Yılın projesi" olarak seçilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nün yetkililerine ödül, online düzenlenen tören ile verildi. İşte haberin detayları...

1915 Çanakkale Köprüsü’nün inşaatı TBMM'de!

CHP Genel Başkan Yardımcısı Ahmet Akın; yap-işlet-devret (YİD) modeliyle ihale edilen 1915 Çanakkale Köprüsü’nün inşaatında, ihale şartnamesinde ifade edilen “sıvı izolasyon standartlarına aykırı bir malzemenin kullanıldığı” iddiasını TBMM'ye götürdü.

Adil Karaismailoğlu: Kanal İstanbul'un ilk köprüsünün temelini yarın atıyoruz!

Çılgın proje olarak bilinen Kanal İstanbul projesi ile ilgili açıklama yapan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, "Bölgesinde lider, dünyada söz sahibi olacak Türkiye'nin en önemli yatırımlarından biri olan Kanal İstanbul'un yarın ilk köprüsünün temelini atıyoruz." şeklinde konuştu.

Hareket Proje, 1915 Çanakkale Köprüsü'nün tabliyelerini taşımaya devam ediyor!

Tamamlandığında dünyanın orta açıklığı en uzun asma köprüsü unvanının sahibi olacak 1915 Çanakkale Köprüsü’nün  50 adet Boeing 747 ağırlığındaki tabliyelerin yükleme ve tahliye işlemleri önümüzdeki günlerde yapılacak. 

1915 Çanakkale Köprüsü'nün inşaatında son durum ne?

İnşaatı tamamlandığında "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" unvanını alacak olan 1915 Çanakkale Köprüsü'nün dördüncü tabliyesi üretici Çimtaş firmasına ait "GMK-1" isimli özel gemiyle bölgeye getirildi

1915 Çanakkale Köprüsü'nün yüksekliği Eyfel Kulesi'ni geçti!

Tamamlandığında "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" unvanını alacak 1915 Çanakkale Köprüsü'nün yüksekliği Eyfel Kulesi'ni geçti. İnşası sona eren kayaklarının yüksekliği 318'er metreye ulaştı.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün tabliyeleri Çanakkale'ye ulaştı!

Tamamlandığından "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" ünvanına sahip olacak 1915 Çanakkale Köprüsü'nün ilk tabliyesi Çanakkale'ye ulaştı. 

Osmangazi Köprüsü'nün çevresindeki araziler tarıma kazandırılıyor!

Dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüleri arasında 4. sırada bulunan Osmangazi Köprüsü'nün çevresindeki kullanılmayan araziler tarıma kazandırılıyor.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün maliyeti 2,5 milyar avro!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adik Karaismailoğlu, yap-işlet-devret projelerinin dünyanın her yerinde kullanılan ekonomik bir model olduğunu belirtti. Karaismailoğlu, 1915 Çanakkale Köprüsü'nün de bu yöntemle yapıldığını ve maliyetinin  2,5 milyar avro olduğunu söyledi...

Edirne Meriç Köprüsü'nün restorasyonu bitti!

Edirne’deki Meriç Köprüsü'nün restorasyonu tamamlandı. Köprülerin restorasyonlarında, yapıldıkları döneme ait malzemeler kullanılarak çalışmalar gerçekleştirildi…

Çanakkale Köprüsü'nün destek yapılarının imalatına başlandı!

Tamamlandığında "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" olacak olan 1915 Çanakkale Köprüsü'nün destek yapılarının imalatına başlandı.

Sokollu Mehmed Paşa Köprüsü'nün restorasyonu tamamlandı!

TİKA'nın restore ettiği Bosna Hersek'in en önemli Osmanlı eserlerinden Sokollu Mehmed Paşa Köprüsü'nün teknik kabulünün yapılması nedeniyle tören düzenlendi...

Çin dünyanın en büyük kemerli demiryolu köprüsünü inşa etti!

Çinli mühendisler, Güneybatı Çin eyaleti Yunnan'da, Nujiang nehri üzerine dünyanın en büyük kemerli demiryolu köprüsünü inşa ettiler. 

Düzce Aksu Köprüsünün inşaatında son durum Haberi

Düzce Aksu Köprüsünün inşaatında son durum

Düzce Orman İşletme Müdürlüğü 2015 yılı yatırım programında yer alan Aksu Orman İşletme Şefliğinde ki yolda köprü yapım işi tamamlanarak ulaşıma açıldı.


Orman İşletme Müdürlüğü tarafından yaptırılan yol büyük kolaylık sağlıyor. 10 metre uzunluğundaki köprünün ulaşıma açılması ile köylülerin ormandan köye gidiş gelişlerinde kullanacakları yolun kısaldığı, yapılan köprü sayesinde orman emvallerinin kamyonlarla nakliyat imkânının sağlandığı ifade edildi.


143 milyon TL’ye mal olan köprü sayesinde nakliyat mesafesi ve nakliyat giderleri en aza indirilerek ulaşım sağlanan havzadan yapılacak üretimler ile kendi maliyetini kısa sürede karşılayabileceği...