DYO CRM Haberi
Müşterilerinin yüzde 97’si Dyo’dan memnun...
Bu sonuçla da yetinmeyen Dyo, hizmet kalitesini daha da yukarıya taşımak amacıyla, üstün özelliklere sahip yeni bir CRM yazılımını devreye almak için çalışmalara başladı.
Boya sektöründe 58. yılını kutlayan Dyo, sektördeki ilk TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Belgesi’ni alarak müşteri memnuniyetindeki başarısını tescillemişti. Bu konudaki çalışmalarını aralıksız sürdüren şirket, müşterilerinin beklentilerini yakından izleyerek, aldığı sonuçları hızlı bir biçimde ürün ve hizmetlerine yansıtmayı hedefliyor. Müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla; ustalar, Türkiye çapına yayılan Dyo bayileri, Dyo Akademi ustaları, Tüketici Danışma Hattı ve www.birbilenesorun.com.tr gibi farklı kanallarda yürütülen anket çalışmaları sonucunda, Dyo müşterilerinin yüzde 97’sinin Dyo’dan memnun olduğu sonucu ortaya çıktı.
Farklı sektörlerden binlerce Dyo müşterisi, Çağrı Merkezi ve web sitesi aracılığıyla 7/24 Dyo’ya ulaşma imkanına sahip. Geçtiğimiz...