08 / 05 / 2024

emlak sektörü pazarlama

emlak sektörü pazarlama

Gayrimenkul Satış ve Pazarlama Direktörü Soner Keleş, Emlakkulisi.com okurları için konut sektöründe pazarlama stratijilerini değerlendirdi.

Pandemi emlak sektörünü nasıl etkiledi?

Tüm dünyayı etkisi altına alan ve birinci yılını geride bırakan pandemi sürecini emlak sektörü ve dijitalleşme açısından değerlendiren Lüks Konut Uzmanı Sercan Göller, pandeminin emlak sektörünü nasıl etkilediğini değerlendirdi. 

Yazmin Oukhellou emlak sektörüne girdi!

İngiltere’nin ünlü reality şovlarına katıldıktan sonra şöhreti yakalayan Yazmin Oukhellou, televizyon işlerini geride bıraktı. Dubai’ye yerleşen ünlü isim, artık emlak sektöründe...

Emlak sektöründe veri bankası kurulmalı!

Tüm Girişimci Emlak Müşavirleri Derneği (TÜGEM) Kanada Temsilcisi Seyfi Tomar yaptığı açıklamada,  “Emlak sektöründeki mevcut dağınıklık mesleki paydaşlarla yapılacak iş birliği sayesine rahatlıkla aşılabilir ve böylesi bir ortak çalışma ile büyük bir veri bankası sahibi olabiliriz” dedi.

ABD'de emlak sektörü küçüldü!

ABD'de Tedarik Yönetim Enstitüsü (ISM) tarafından açıklanan verilere göre, ülkedeki hizmet sektöründe 17 alanda büyüme, 1 alanda ise küçülme yaşandığını belirtidi. Bu dönemde küçülme gösteren alan da emlak sektörü oldu. 

İnşaat ve emlak sektörü dijitalleşmeli!

İnşaat ve Emlak sektörü büyümesine devam eden nadir sektörlerin başında geliyor. COVID-10 sebebiyle etkilenen inşaat ve emlak sektörü yine de büyümesine devam etti. Dijital Projeler Girişimcisi Adem Atbaş, inşaat ve emlak sektörünü değerlendirerek “ daha da büyüyecek” diye konuştu.

Emlak sektörü pandemi sürecinden nasıl etkilendi?

Mars Gayrimenkul kurucu ortağı Samet Hızalan, emlak sektörünün pandemi sürecinden nasıl etkilendiğini anlattı. 

Yapay zeka gayrimenkul ve emlak sektörünü şekillendiriyor!

Gayrimenkul ve emlak sektörü gelişen teknoloji ve yapay zeka ile birlikte yeniden şekilleniyor. Keypoint Gayrimenkul’ün kurucusu Tarık Seçkin, yapay zekanın gayrimenkul sektörüne etkileri hakkında açıklamalarda bulundu. 

Emlak sektörü Kovid-19'dan nasıl etkilendi?

Konut sektörü koronavirüs salgını sürecinde bankalar tarafından başlatılan düşük faizli konut kredisi kampanyalarıyla desteklendi. Peki emlak sektörü Kovid-19'dan nasıl etkilendi?

Pandemi emlak sektörünü canlandırdı!

Koronavirüs salgını başladığında duraklama dönemi yaşayan ABD emlak sektörü yeniden canlandı.

Koronavirüs emlak sektöründe neleri değiştirdi?

Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını emlak sektöründe değişimlere neden oldu. Bazı şirketler de 'home office' çalışma sistemini kalıcı duruma getirdi.

Konut kredisi faizlerindeki indirim emlak sektörünü uçurdu!

Koronavirüs salgını sürecinde ‘duraklama’ dönemini yaşayan emlak sektörü, kamu bankalarının Haziran ayı başında kredi faizlerinde tarihi bir indirime gitmesiyle tekrar canlandı...

Emlak sektöründe yeni soluk: Dronlarla dijital yolculuk!

Koronavirüs salgını sebebiyle alınan tedbirler kapsamında temasların sıfıra düşürülmesiyle beraber, geleneksel yüz yüze satış ve müşteri hizmetlerinin oldukça önemli olduğu emlak sektöründe bir takım zorluklarla karşılaşıldı...

New York'ta emlak sektörü yeniden faaliyete geçiyor!

New York'ta restoranlar açık havada hizmet verebilecek, mağazalar, kuaförler, emlak sektörü ve ibadet yerleri de açılacak.

emlak sektörü pazarlama Haberi

emlak sektörü pazarlama

Konut pazarlamak geçmişten farklı olarak her geçen gün daha karmaşık hale gelmektedir. Gayrimenkul sektörü ekonomik koşullara bağlı olarak sürekli değişmekte, rekabet artmakta, müşteri beklentileri yükselmektedir.


2000’li yılların başında konsept projelerin az olduğu, markalaşmış inşaat firmalarının sayısının bir elin parmaklarını geçmediği dönemlerde uygulanan pazarlama metotları ile teknolojinin hızlı gelişimi ve rekabetin yoğunlaştığı günümüzde uygulanan konut pazarlama yöntemleri arasında büyük değişim yaşanmaktadır. 


Geçmişte yeni konut projelerinden sadece gazete reklamları ile haberdar olunur, gazetelerini yanların alan potansiyel konut alıcıları ailece birkaç hafta sonunu ayırarak az sayıdaki konut projelerinin satış ofislerini ziyaret eder, projeler hakkında detaylı bilgi alınır ve satın alma işlemi gerçekleşirdi. Projeler hakkında bilgi edinmek için satış ofislerini ziyaret etmek şarttı ve dolayısıyla ofisler dolar taşardı... 

Günümüzde ise gelişen teknoloji, çeşitlenen reklam mecraları ve...