Emlak zincirinin marka olabilmesi için neler gerekli Haberi
Türkiye'de her yıl birkaç tane yeni emlak zinciri ortaya çıkıyor. Birçoğunun adı da sistemlerini kopyaladıkları ülkelerin dilinden; İngilizce... Yalnızca adları İngilizce olsa iyi maalesef kültürleri de yabancı, bunun sonucunda Türkiye'ye uymayan ve genel anlamıyla Türkiye'de başarılı olmayan iş modelleri kurgulanıyor. Bu yazımda bir emlak zincirinin marka olabilmesi ve başarılı bir iş modeli sunması için neleri içermesi gerektiğini anlatmaya çalışacağım.
1) Genel anlamıyla satış, özelde ise emlak satışı herkese uygun bir iş değildir. Emlak satışında başarılı olabilmek için hem satıcı olmanızı kolaylaştıran doğuştan gelen bazı avantajları taşımanız gerekir hem de bu avantajları satış ve meslek bilgisi ile taçlandırarak sürekli şekilde geliştirebilmeniz gerekir. Maalesef emlak zincirlerinin birçoğunda her yıl %50'nin üzerinde personel kaybı yaşanmaktadır. Sektörde "Recruitment" denen ofisler için danışman yaratma sürecinin...