24 / 12 / 2024

en çok reklamlarda hangi sektör var

en çok reklamlarda hangi sektör var

2017'nin reklam şampiyonu belli oldu. Finans, inşaat ve perakende gibi sektörlerdeki reklam artışı satışları da olumlu etkiledi.

Dünyada en çok emlak yatırımı yapılan şehirler!

Cushman & Wakefield (C&W) şirketi, yaptığı araştırma sonucunda son 1 yılda en çok emlak yatırımı alan şehirleri ortaya koydu. En fazla yatırım yapılan şehir New York oldu...

Güneydoğu'da en çok konut nerede satıldı?

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Mardin, Batman, Şırnak ve de Siirt illerini kapsayan TRC - 3 bölgesinde 2014 yılının Eylül ayında en çok konutun Mardin'de satıldığı açıkladı.

İspanya dünyanın en çok turist alan ülkesi!

Dünya Turizm Örgütü'nün rakamlarına göre, Fransa (89 milyon) ve ABD'nin (71 milyon) ardından dünyanın en çok turist alan ülkesi İspanya'ya (60,66 milyon), geçen yaz 31 milyon turist geldi...

Mevlana Müzesi Türkiye'de en çok ziyaret edilen 3. müze oldu!

Türkiye'nin en çok ziyaret edilen edilen ikinci müzesi olan Mevlana Müzesi, ikinciliği kaptırdı. Müze Topkapı Sarayı ve Ayasofya Müzesi'nin ardından en çok ziyaret edilen üçüncü müze oldu.

Antalya, Eylül 2014’te konut fiyatlarının en çok yükseldiği il oldu!

Garanti’nin desteğiyle REIDIN.com ve GYODER işbirliğiyle hazırlanan Eylül 2014 emlak endeksleri raporu açıklandı. Buna göre Antalya, Eylül 2014’te konut fiyatlarının en çok yükseldiği il oldu...

Türkiye akıllı telefonla en çok alışveriş yapılan ülke!

MasterCard ' ın, tüketicilerin e - ticarette kullandığı mobil uygulamalara yönelik düzenlediği ankette Türkiye' nin, akıllı telefonla en çok alışveriş yapılan ülke olduğu ortaya çıktı...

Türkiye en çok alışveriş yapılan ülke!

Türkiye en çok alışveriş yapılan ülke oldu. MasterCard'ın, tüketicilerin e-ticarette kullandığı mobil uygulamalara yönelik düzenlediği ankette Türkiye'nin, akıllı telefonla en çok alışveriş yapılan ülke olduğu ortaya çıktı.

İşte en çok doğalgaz tüketen ülkeler!

BP Dünya Enerji İstatistikleri Raporu'na göre, Türkiye dünyada en çok doğalgaz tüketen 20 ülke arasında yer alıyor. BP Dünya Enerji İstatistikleri'ne göre ilk sırada ABD, Rusya ve İran yer alıyor.

Konut satışları en çok hangi ilde yapıldı?

Türkiye’de 2014 Temmuz ayında 85 101 konut satılmıştı. Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre Ağustos ayında ise toplam 105 624 konut satıldı. Peki, konut satışları en çok hangi ilde yapıldı?

Türk turistler en çok İtalya'ya gitti!

Erken rezervasyon imkanlarının artmasıyla yurt dışında daha fazla tatil imkanı bulabilen Türk tatilciler, ocak ayından bu yana en çok İtalya turlarını tercih etti.Yurt dışına çıkan vatandaşlar, Pisa Kulesi'ni görme imkanı buldu.

Turistler en çok İtalya'ya gitti!

Turistler en çok İtalya'ya gitti. Erken rezervasyon imkanlarının artmasıyla yurt dışında daha fazla tatil imkanı bulabilen Türk tatilciler, ocak ayından bu yana en çok İtalya turlarını tercih etti.

Konut fiyatları en çok hangi ülkelerde arttı?

Ev fiyatlarının sadece Türkiye'de çok yükseldiğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Dünya çapında bir yükseliş eğiliminden söz edebiliriz. Global Property Guide, dünyada konut fiyat artışının en çok yaşandığı ülkeleri sıraladı. İşte o ülkeler...

İzmir'e en çok yabancı turist Almanya'dan geliyor!

İZMİR Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nün bu yılın ilk 8 ayı verilerine göre, sınır kapılarından giriş yaparak kente en çok yabancı turist 228 bin 938 kişiyle Almanya'dan geldi, ikinci sırada Fransa yer aldı...

en çok reklamlarda hangi sektör var Haberi

en çok reklamlarda hangi sektör var

Reklam sektörünün 2017'de yüzde 7 büyüdüğü ve harcamaların 10 milyar TL'yi aştığı tahmin ediliyor. 2017'de reklam harcamalarında öne çıkan mecralar yine televizyon ve dijital oldu. Ekonomist Dergisi'nde yer alan habere göre; Sektör 2018'i de benzer büyümeyle kapatmayı hedefliyor.

2017 politik çalkantılar, küresel terör ve ekonomik iniş çıkışlarla geçti. Ancak sektör geçmişte edindiği deneyimden yola çıkarak yatırımları kesintiye uğratmanın markalara zarar verdiği bilinciyle yatırımlarını sürdürdü. Reklam-verenlerde bütçe kesintileri ve sıfır tabanlı bütçelerine stratejilerinin gündemde olduğu 2017'de, reklam pastası, 2016 yılına göre yüzde 7 dolayında büyüdü. TV reklam yatırımlarından en çok pay alan mecra olarak öne çıkarken, dijital de ortalamanın üzerindeki büyümesiyle reklam verenin en çok rağbet ettiği mecra oldu.

2017, iş hedefleri açısından yapılan her yatırımın etkisinin daha çok mercek altına alındığı...