28 / 04 / 2024

EN ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi

EN ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi

Emin Şirketler Grubu bünyesinde bulunan Eminevim, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi ile EN ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi ile 2 yeni belge aldı.

Yeşil Havalimanı için 4 mühendis görevlendirildi!

Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü tarafından görevlendirilen 4 çevre mühendisi, havalimanlarında TS EN ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve Yeşil Havalimanı Projesi'nin takibini yapacak.

Eminevim'e 2 yeni kalite belgesi!

Emin Şirketler Grubu bünyesinde bulunan Eminevim, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi ile EN ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi ile 2 yeni belge aldı.

Polisan TS EN ISO 50001 belgesi aldı!

Polisan Holding A.Ş. tarafından bugün Kamu Aydınlatma Platformu'nda yapılan yazılı açıklamaya göre Polisan Tüv Rheinland denetiminden başarıyla geçerek TS EN ISO 50001 belgesi aldı.

BUSKi'nin başarısı tescillendi!

Büyükşehir Belediyesi Buski Genel Müdürlüğü, içme suyu ve atık su laboratuvarları TS EN ISO/IEC 17025:2012 sistemine göre Türk Akreditasyon Kurumu'ndan (TÜRKAK) akreditasyon belgesi aldı.

Ege Seramik, İSO 500'de yerini aldı!

ISO 500 listesi bugün açıklandı. Türk seramik sektörününe yön veren Ege Seramik, Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu’nun belirlendiği listede geçen yıllarda olduğu gibi bu yılda yerini aldı.

Çilek Mobilya, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesi aldı!

TSE tarafından Çilek Mobilya fabrikasında 2 gün boyunca gerçekleşen ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Belgelendirme Denetimi'nden başarıyla geçen Çilek, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesini aldı

ODE Yalıtım, TS EN 14303 Belgesi'ni almaya hak kazandı!

ODE Yalıtım, sektörde bu belgeye sahip ilk ve tek üretici firma unvanına sahip oldu. Geçen yıl Starflex Prefabrik borular için TS ISO 8142 Belgesi 'ni alarak kalite standartlarını yükselten ODE Yalıtım, bu yıl da teknik yalıtım grubundaki ürünleriyle başa

Esenboğa Havalimanı 'En İyi Havalimanı' seçildi

TAV Havalimanları Holding'in işlettiği Ankara Esenboğa Havalimanı, Avrupa Uluslararası Havalimanları Konseyi tarafından "En İyi Havalimanı" seçildi

Rixos Sungate, Türkiye'nin en iyi kongre oteli seçildi

Rixos Sungate'e `Türkiye'nin En İyi Toplantı ve Kongre Oteli' unvanı verildi

Lykia Links Akdeniz'in en iyi 5. golf sahası seçildi

Golf sahası mimarisindeki en önemli isimlerden Perry O'Dye tarafından yapılan LykiaLinks Antalya, Akdeniz'in en iyi golf tesisleri arasında seçildi

Türkiye'nin en büyük hastanesi Pendik'te yapılıyor

Türkiye'nin en büyük kapasiteye sahip olması planlanan Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin inşaatı tam gaz sürüyor. 84,4 milyon liraya mal olacak hastane, önümüzdeki yıla kadar tamamlanarak hizmete girecek

İdealist Kent'te “En Güzel Bahçe”ler ödüllendiriliyor

Hektaş İnşaat Şirketler Grubu'nun, TOKİ iştiraki olan Emlak Konut Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı ile gerçekleştirdiği İdealist Kent'te "En güzel bahçe"ler ödüllendiriliyor

Four Seasons ve Park Hyatt en iyi 45'te

ABD'nin seyahat dergisi Travel & Leisure 2009'un en iyi 45 otelini açıkladığı listede iki Türk oteline de yer verdi

EN ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi Haberi

EN ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi

Müşterilerine ‘Elbirliği Sistemi’ ile faizsiz ev ve otomobil sahibi olma imkânı sunan Eminevim, bu zamana kadar müşterilerine verdiği kaliteli hizmetin karşılığında 2 yeni kalite belgesi daha aldı.


Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Emin Şirketler Grubu Genel Müdürü İbrahim Çonkar;


“ Biz şirket olarak müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kuruyoruz. Müşterilerimizle sürekli temas halinde olmak, onlardan aldığımız geribildirimle kendimizi geliştirmek, ilişkilerimizi güçlendirmek bizim hassasiyetle önem verdiğimiz bir konu. Müşterilerimizden gelen her türlü öneri ve şikayeti, şeffaf, objektif, hızlı ve daha etkin bir şekilde değerlendirmeyi amaç edindik. ISO 10002 standardı firmaya ulaşan müşteri şikâyetlerinin etkin yönetimi konusunda süreçlerin yapılandırılmasını ve şirket politikasıyla paralel şekilde tutarlı hedefler ortaya konmasını öngörmektedir. Sonraki aşamada; müşteri şikâyetlerinin alınması, kaydedilmesi, değerlendirilmesi, ilgili birimlere aktarılması, sorumlular tarafından gerekenlerin yapılması, tüm yapılanların...