froyo Haberi
Türkiye dondurulmuş yani frozen yoğurtla 5-6 yıl önce tanıştı. Sadece ABD’de 4 milyar doların üzerinde bir büyüklüğü olan frozen yoğurdu Türkiye’ye ilk kez Yoort, ABD’li Loveyo ile Cefioren ve Al Shaya grubunun şirketi Pinkberry gibi markalar getirdi. Bu markalar 1 milyar dolar büyüklüğü olan dondurma pazarından pay almak için rekabeti kızıştırırken son dönemde onlara yerli bir marka olan Froyo A.Ş. de katıldı. Yogolat markasıyla büyüme ve tüm Türkiye’ye yayılma planları yapan Froyo, önce Türkiye’de sonra dünyada marka olmayı hedefliyor.
Zincirlere girecek
Otel, restoran ve cafe gibi noktalara endüstriyel mutfak gereçleri tedarik eden Hotello Otel ve Lokanta Ekipmanları A.Ş.’nin kardeş şirketi olan Froyo A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Günberi, 3 yıldır büyük otel zincirlerine ürün verdiklerini söyledi. Pinkberry gibi dev markaların hızla yayılmasından...