Gayrimenkulde Etkili Reklam için Profesyonel Medya Planlaması Haberi
12-13 Temmuz tarihlerinde gerçekleşecek atölye çalışmasında öncelikle “mesaj oluşturma”, “tüketici iç görüleri” ve “görselleştirme” konularında güncel deneyimlerini paylaşacak olan Balaban, bu mesajların geniş kitlelere yayılması konusunda tercih edilmesi gereken mecralar ve bu mecraların teknik kullanımları hakkında bir eğitim verecek. Özellikle hedef kitle seçimi, tüketici alışkanlıkları ve davranışlarının inceleneceği bu çalışmada, katılımcıların karşılaştığı problemler ve alternatif medya planlama önerileri de yer alacak. Profesyonel medya ajanslarıyla çalışma şekilleri ve talep edilmesi gereken hizmetlerin de detaylı şekilde ele alınacağı Workshop’ta televizyondan gazeteye geleneksel mecralar ile çağın en etkili iletişim silahı Internet üzerinden yapılması gereken medya uygulamaları ele alınacak.
2012 ve 2014 yılları arasında Satış Küpü Danışmanlık firmasında Yönetici Ortak olarak çalışan Emre Balaban, gayrimenkul sektörüne danışmanlık vermeye başlamadan önce ise Ukra İnşaat’ta Pazarlama...