16 / 05 / 2024

Gratis 2015 mağaza açılışları

Gratis 2015 mağaza açılışları

DEMİR Sabancı’nın kurduğu kişisel bakım zinciri Gratis, 300’üncü mağazasını açtı. Büyüyen hizmet ağı ve mağaza sayısı ile bu alanda sektör lideri olan Gratis, sadece bu yıl 103 mağaza açtı.

Gülaylar Group 2023 yılına kadar 150 mağaza açacak!

Gülaylar Altın Genel Müdürü Tolga Eriz,'' 2015 yılının yüzde 30 büyümeyle çok verimli geçtiğini söyleyebiliriz. 2023 yılına kadar mağaza sayımızı 150'ye çıkarmayı hedefliyoruz'' dedi.

Çilek Mobilya, Bratislava’da mağaza açtı!

Bebek, çocuk ve genç odası kategorisinde, tematik ürünleriyle büyük beğeni kazanan marka Çilek, yurt içi ve yurt dışındaki büyümesini sürdürüyor. 2015 yılında yurt dışında 20 mağazaya imza atan Çilek, son olarak Slovakya’nın Bratislava'da mağaza açtı.

Gratis 2015 yılında 103 mağaza açtı!

DEMİR Sabancı’nın kurduğu kişisel bakım zinciri Gratis, 300’üncü mağazasını açtı. Büyüyen hizmet ağı ve mağaza sayısı ile bu alanda sektör lideri olan Gratis, sadece bu yıl 103 mağaza açtı.

Boydak Holding 4 yeni mağaza açtı!

İstikbal Bellona ve Mondi mobilya markalarını bünyesinde barındıran Boydak Holding, Akdeniz Bölgesi’nde 2 günde 4 yeni mağaza açarak, 2015 yılında açtığı mağaza sayısını 107’ye çıkarttı.

Boydak Holding mağaza sayısını 107'ye çıkardı!

Boydak Holding, son olarak Akdeniz Bölgesi’nde 2 günde 4 yeni mağaza açarak, 2015 yılında açtığı yeni mağaza sayısını 107’ye çıkardı. Holding 107 yeni mağaza sayısına ulaştı.

DeFacto Gürcistan'da mağaza açtı!

DeFacto, Gürcistan pazarına giriş yaparak faaliyet gösterdiği ülke sayısını 9’a, Türkiye dışındaki mağaza sayısını 35’e çıkardı. Gürcistan’da 2 mağaza açan şirket, 2015 bitmeden yurt dışındaki mağaza sayısını 74’e çıkaracak.

DeFacto yurt dışındaki mağaza sayısını 74’e çıkaracak!

Global bir marka olma vizyonuyla yatırımlarını sürdüren ve Gürcistan’da iki mağaza birden açan DeFacto, 2015 yılı bitmeden yurt dışındaki mağaza sayısını 74’e çıkarmayı hedefliyor.

Alfemo 2015'te 41 mağaza açtı!

Alfemo, 2015 yılı ilk dört ayında gerçekleştirdiği atılımla mağazalaşma alanında büyük bir başarıya imza attı. Marka, ilk dört aylık dilimde yurt içinde 25. yurt dışında 16 konsept mağaza birden açarak önemli bir rekora imza attı.

Mağaza tasarımının incelikleri '2D1 Perakende'de tartışıldı

Yapı-Endüstri Merkezi’nde 28 Mayıs 2015 Perşembe günü gerçekleştirilen etkinlikte “Perakende” konusu ele alındı. Mağaza tasarımının incelikleri '2D1 Perakende'de tartışıldı.

Aksaray Efor AVM'de icradan 3.1 milyon TL'ye 3 mağaza!

Aksaray Merkez'de bulunan Efor AVM C bloğunda bulunan 3 mağaza, Aksaray 1. İcra Dairesi tarafından 16 Haziran 2015 günü 09:30 ile 10:10 arası ihale ediliyor.

LC Waikiki yurtdışında 75 mağaza açacak!

LC Waikiki, bu yıl daha çok yurtdışında büyümeye odaklanacak. LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkam Vahap Küçük, “2015’te yurtiçinde 20, yurtdışmda ise 75 yeni mağaza açacağız” diyor.

Alfemo Lübnan'da yeni mağaza açtı!

Türkiye mobilya pazarının lider markalarından ALFEMO, Lübnan’ın Başkenti Beyrut’ta 6 katlı, 2000 m2’lik yeni bir mağaza açtı. ALFEMO, 2015 yılı içerisinde Lübnan’da 2 ALFEMO ve 2 Kids&Teens mağazası daha açacak.

Çilek Mobilya 2015'in ilk 2 ayında 4 yeni mağaza açtı!

Çilek, açtığı konsept mağazalarla büyümeye devam ediyor. Çilek, Ankara Keçiören, İstanbul Kurtköy, Konya Meram ve Gaziantep Nizip’te, 2015 yılının ilk iki ayında toplam dört yeni mağaza açtı.

Gratis 2015 mağaza açılışları Haberi

Gratis 2015 mağaza açılışları

DEMİR Sabancı’nın kurduğu kişisel bakım zinciri Gratis, 300’üncü mağazasını açtı. Büyüyen hizmet ağı ve mağaza sayısı ile bu alanda sektör lideri olan Gratis, sadece bu yıl 103 mağaza açtı. 2 bin çalışanı da kadın olan Gratis, bu başarısını müşterileriyle kutlamak için “Tüm ürünlerde yüzde 40 + Gratis Kart’a özel yüzde 10 indirim” kampanyası düzenledi. 

Gratis CEO’su Bahadır Özbek; şu an 134 AVM ve 166 cadde mağazasında, tamamı kadın olan 2 bine yakın çalışanı ile 52 ilde hizmet verdiklerini ve en yakın hedeflerinin Türkiye’nin 81 ilinde yer almak olduğunu belirtti. Özbek, “Gratis yüzde 100 bir Türk markası. 2009’da kurulduğumuz günden bu yana Türkiye perakende pazarına özel ve tüketicimizin beklentisi doğrultusunda mağazacılık yapıyoruz. Bu stratejimizin büyümemizde önemli bir etkisi var. 1 yılda...