24 / 11 / 2024

grohe Türkiyede Su Kullanımı Araştırması

grohe Türkiyede Su Kullanımı Araştırması

Grohe tarafından gerçekleştirilen Türkiye ’de Su Kullanımı Araştırmas ı’na göre; Türk halkının yüzde 85 ’i evlerinde su ve elektrik tasarrufu sağlayan ürünlere sahip olmayı önemsiyor

Şehirlerimiz akıllı şehirlere dönüştürülecek!

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Antalya'da düzenlenen 2023'e Doğru Türkiyede Çevre ve Şehirciliğin Geleceği İstişare Toplantısı'nın sonuç bildirgesini açıkladı. 

Araplar gayrimenkulde rotayı Türkiye’ye çevirdi!

TÜRAP ve TurabExpo tarafından İstanbul’da düzenlenecek Gayrimenkul Proje Geliştirme ve Finansman Fuarı ile Arap ülkesinden gelen bin 500 yatırımcı Türkiyede'ki konut üreticileriyle buluşacak.

3. GROHE Live!Center Buluşmaları’nda konut projeleri konuşuldu!

GROHE Türkiye ve Arkitera Mimarlık Merkezi işbirliğiyle üçüncüsü düzenlenen GROHE Live!Center (GL!C) Buluşmaları’nda konut projelerinin en tanınmış 5 mimarlık ofisinin temsilcileri güncel projelerini paylaşıldı.

GROHE su tüketimini yüzde 18 azalttı!

Dünyanın en büyük sıhhı tesisat üreticilerinden biri olan GROHE, Türkiye’de Şişli Camii Şerifi Vakfı ile işbirliğine giderek yoğun su kullanılan kamuya açık alanlarda su tasarrufu sağladı.GROHE Ecojoy ürünleri ile değiştirdiği yerlerde su tüketimini yüzde 18 azalttı.

GROHE’den yüzde 40’a varan indirim!

Dünyanın en büyük sıhhı tesisat üreticilerinden biri olan GROHE, Türkiye’de Mart ayı boyunca geçerli kampanyada tüm bayilerinde ve satış noktalarında yüzde 40’a varan indirim fırsatları sunuyor.

GROHE Live!Center semineri 29 Mart'ta!

GROHE Türkiye ve Arkitera Mimarlık Merkezi işbirliğinde mimarlara yönelik GL!C (GROHE Live!Center) Buluşmaları düzenleniyor. 29 Mart Salı günü ilk ayağı gerçekleşecek olan seminer serisinin teması ise “Su” olacak.

GROHE’de yüzde 40’a varan indirim!

Dünyanın en büyük sıhhı tesisat üreticilerinden biri olan GROHE, Türkiye’de Mart ayı boyunca geçerli kampanyada tüm bayilerinde ve satış noktalarında yüzde 40’a varan indirim fırsatları sunuyor.

Grohe, son 3 yılda Türkiye'de yüzde 123 büyüdü!

Sıhhi tesisat üreticisi Grohe, Türkiye'de son 3 yılda yaklaşık yüzde 123 büyüme elde etti. Grohe Türkiye, 2014 yılında ise TL bazında yüzde 32 büyüdü.

Barış Doğan GROHE'de Satış Müdürü oldu!

Barış Doğan GROHE'de Satış Müdürü oldu. Dünyanın önde gelen sıhhi donanım üreticisi GROHE’nin Türkiye’deki üst yönetimi genişlemeyi sürdürüyor. Barış Doğan GROHE Türkiye’de Proje Kanalı Satış Müdürü olarak göreve başladı.

Grohe Türkiye'de Su Kullanımı Araştırması yaptı!

Grohe Türkiye'de Su Kullanımı Araştırması yaptı. GROHE’nin Türkiye’de Su Kullanımı Araştırmasına göre; Türk halkının yüzde 85’i evlerinde su ve elektrik tasarrufu sağlayan ürünlere sahip olmayı önemsiyor

Grohe'den dev tasarruf harekâtı!

Alman Grohe, Türkiye'de dev bir tasarruf projesine imza atıyor. Türkiye ve Yunanistan'da eş zamanlı başlayacak projeyle 200 su tesisatçısına sertifika verilecek. Ustalar ev hanımlarına tasarrufu öğretecek

TÜBİSAD’ın hazırlattığı Delloit raporuna göre e-ticaret 14 milyar’ı aştı!

Türkiyede internetten alışveriş yapan insan sayısı büyük bir hızla artıyor. Geçtiğimiz yıl, online satış pazarının ülke içindeki payı %1.3'le 14 milyar Türk lirasını buldu.

GROHE’nin yenilikçi ürünleri trendleri belirliyor!

GROHE Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon G. Shaya, Türkiye pazarının önemine değinerek şunları söyledi: “Türkiye bölgedeki en önemli pazarlarımızdan bir tanesi ve GROHE Türkiye pazarındaki ağırlığını giderek artırıyor...

grohe Türkiyede Su Kullanımı Araştırması Haberi

grohe Türkiyede Su Kullanımı Araştırması


Grohe’nin Türkiye’deki su kullanım alışkanlıklarını ve su ve enerji kullanımındaki tasarruf eğilimlerini belirlemek üzere TNS işbirliğiyle gerçekleştirdiği Su Kullanımı Araştırması’na göre; Türkiye’de satın alma sırasında ürünün elektrik ve su tasarrufu sağlıyor olması katılımcıların yüzde 85 tarafından “önemli” görülürken, evinde su ve elektrik tasarrufu sağlayan bir ürüne sahip olanların oranı yüzde 45. 18 ilde 18 yaşın üzerindeki bin 448 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen araştırmada öne çıkan sonuçlar şöyle:


■ Katılımcıların yüzde 62’si su tasarrufunu önemserken, yüzde 17’si su tasarrufu konusunda herhangi bir şey yapmıyor. Yapılan su tasarruf yöntemlerinin başında “Elleri yıkarken, dişleri fırçalarken, traş olurken musluğu gereksiz yere açık bırakmamak” geliyor. 


■ Su ve elektrik ile çalışan ürün satın alırken, katılımcıların yüzde 85’i alınacak ürünün elektrik/su tasarrufu sağlıyor olmasını “önemli” ya da “çok...