Grundig 2016 cirosu Haberi
Arçelik bünyesindeki Alman marka Grundig, büyümede hedef yükseltti. IFA 2016’da yeni ürün gamını sergileyen marka, Türkiye ve Avrupa’yla ilgili de büyüme hedeflerini paylaştı.
Arçelik Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, iki yıl önce Grundig’in beyaz eşyaya girdiğini belirterek, premium bir ürün grubu yarattıklarını, şu anda Grundig’in 500’den fazla ürününün bulunduğunu, bunların 65 ülkede satılacağını söyledi.
Grundig cirosunun 5 yıl içinde Arçelik’in toplam cirosunun yüzde 20’sini oluşturmasını hedeflediklerini kaydeden Bulgurlu, “Şu anda Arçelik’in cirosu 5 milyar euro. Yüzde 20 çok önemli bir oran. Tabii ki Arçelik de burada durmayacak. Şu anda Grundig’in ağırlıklı televizyon satışıyla 500 milyon euro cirosu var. Beyaz eşya gamı artınca cirosu da daha çok artacak” dedi.
Bulgurlu, ev elektroniğinin tüm segmentlerinde ürün sunabilen tek Avrupalı marka olarak konumlarını güçlendirmeye devam ettiklerini...