GYODER Durgunluk Dönemlerinde Satış ve Pazarlama Semineri Haberi
Günümüzde markalı projelerin çoğalmasıyla birlikte satışta kıyasıya rekabetin artmaya ve pazarlamada fark yaratanların öne çıkmaya başladığı görülüyor. Markalı konut pazarında artık pek çok kişi “pazarlamanın” öneminin farkında ve genel olarak yapılması gerekenleri de biliyor. Ancak, henüz pek çoğumuzun bilmediği bir kavram daha var:
Durgunluk Dönemlerinde Projemizi Nasıl Pazarlarız ve Nasıl Satarız?
İnteraktif gerçekleşmesi hedeflenen bu eğitimde, durgunluk dönemlerinde, konut projelerinin nasıl pazarlanması gerektiği anlatılacak.
Eğitim İçeriği Nedir?
Pazarlamanın temel kavramları
Hedef kitle kimdir, ne yer, ne içer, nasıl yaşar?
Mecra kullanımında hedef kitleye göre değişen trendler
Alternatif pazarlama araçları
İş ortakları yönetiminde dikkat edilecek konular
Projenizi yeniden etüd etme zamanı
Hedef kitleniz kim? Başka kimlere dokunabilirsiniz?
Pazarlama faaliyetlerinizle hedef kitleye gerçekten ulaşabiliyor musunuz?
Fiyat/kalite/müşteri beklentileri/müşteri bütçesi dengeli mi?
Müşteri sizden neden alsın?
Durgunluk döneminde projenizi satmak için neler yapmalısınız?
GYODER Durgunluk Dönemlerinde Satış ve...