Hotel Linkage online kanal yönetim teknolojileri Haberi
İstanbul Şehir Üniversitesi ortaklığıyla kurulan Hotel Linkage, geliştirdiği Web Leverage modeliyle, online satış ortalamalarını nasıl 10 kat arttırılabilecekleri konusunda otelcileri bilglendirdi. Dünyaca ünlü otel zincirlerinin kullandığı Channel Manager, Rate Shopper, Price Optimizer (Revenue Management System) gibi ürünlerin detaylı olarak tanıtıldığı etkinlik, otelciler tarafından yoğun ilgi gördü.
Hotel Linkage İş Geliştirme Direktörü Erhan Kaya’nın, bir satış kanalı olarak otellerin kendilerine ait web sitelerinin ne kadar önemli olduğunu vurguladığı etkinlik Hotel Linkage Teknoloji Ortağı Yield Planet Genel Müdürü Tomasz Romaniuk’un tüm dünyada 2500’den fazla kullanıcısı olan Accor, Sofitel, Hyatt, Hilton, Starwood, Ramada, Radisson, Best Western, Intercontinental gibi dünyanın önde gelen zincirlerinin kullandığı ürünleri tanıtmasıyla devam etti. Hotel Linkage ile yaptıkları teknoloji ortaklığının kendileri için Türkiye pazarında çok önemli olduğunu vurgulayan Romaniuk’un ardından...