29 / 12 / 2024

igdaş iletişim merkezi

igdaş iletişim merkezi

İGDAŞ İletişim Merkezi, İGDAŞ ’ın İstanbul genelinde milyonlarca abonesi ile iletişim içerisinde olmasını sağlayan en hayati noktası olarak nitelendiriliyor. Peki, İGDAŞ çağrı merkezi numarası kaçtır?

Vadistanbul'un PR ajansı Salt İletişim Grup oldu!

Ayazağa’da doğayla kent yaşamını buluşturan Vadistanbul Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nin iletişim danışmanlığını Salt İletişim Grup yapacak...

DKY Business Tuzla iletişim!

DKY Business Tuzla iletişim bilgileri haberimizde yer alıyor. Ön talep toplanan proje "Her açıdan business class bir iş merkezi" sloganıyla basına tanıtılıyor. 

Nilüfer Mahalle İletişim Merkezi açıldı!

Nilüfer Belediyesi tarafından 23 Nisan Mahallesi’ne yapılan ‘Mahalle İletişim Merkezi’ kapılarını açtı. Vatandaşlar, Mahalle İletişim Merkezi’nde muhtarlık hizmetlerinin yanı sıra belediye ile ilgili işlemlerini de rahatlıkla yapabilecek.

İstanbul Turizm Merkezi iletişim!

1100 metre mendirek koruması bulunan projede daire tipleri 1+1'den penthouse dairelere kadar farklılık gösteriyor. İstanbul Turizm Merkezi iletişim bilgileri kapsamında telefon numarası 0212 559 95 60 olarak belirlendi.

Dati Ataköy İstanbul Turizm Merkezi iletişim!

Daire tiplerinin 1+1'den 4+1'e kadar farklılık gösterdiği projenin yatırım bedeli 1 milyar 460 milyon TL olarak belirlendi. Dati Holding İstanbul Turizm Merkezi iletişim bilgilerine göre telefon numarası 0212 559 95 60 olarak belirlendi.

Başakşehir Adım İstanbul satış ofisi iletişim!

Başakşehir Adım İstanbul satış ofisi iletişim için 0212 924 16 16 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Başakşehir Kent Merkezi'ne yakın konumda olan projede peşinde yüzde 10 indirim uygulanıyor.

Axis İstanbul Sur Yapı iletişim!

Dünya Ticaret Merkezi'ne 8 dakika kadar uzaklıkta bulunan projede daireler 74 metrekareden başlıyor. Axis İstanbul Sur Yapı iletişim bilgileri kapsamında telefon numarası 444 5 787 olarak belirlendi.

Esenyurt Life In Vera iletişim bilgileri!

Tüyap Fuar Merkezi’ne 7 dakika kadar uzaklıkta bulunan projede toplam 1.056 adet daire bulunuyor. Esenyurt Life In Vera iletişim bilgileri kapsamında telefon numarası 0212 607 1 607 olarak belirlendi.

Vera Group Life In Vera Evleri iletişim!

Tüyap Fuar Merkezi’ne 7 dakika kadar uzaklıkta bulunan projede 1.056 adet daire bulunuyor. Vera Group Life In Vera Evleri iletişim bilgisi kapsamında telefon numarası 0212 607 1 607 olarak belirlendi.

Esenyurt Projesi Makyol İnşaat iletişim!

Toplam 500 'ün üzerinde konutun yer alması planlanan proje Akbatı Alışveriş Merkezi'nin karşısında yer alıyor. Esenyurt Projesi Makyol İnşaat iletişim bilgisi kapsamında telefon numarası 0212 351 41 51 olarak belirlendi.

Esenyurt Makyol İnşaat Projesi iletişim!

Esenyurt Makyol İnşaat Projesi iletişim için 0212 351 41 51 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Yaklaşık 500 adet dairenin yer alacağı proje Akbatı Alışveriş Merkezi'nin karşısında hayata geçirilecek.

Sinpaş Yapı Ümraniye Çakmak Projesi iletişim!

İnşaat çalışmalarının yakın zamanda başlayacağı proje İstanbul Finans Merkezi'ne komşu olarak yükseliyor. Sinpaş Yapı Ümraniye Çakmak Projesi iletişim bilgileri kapsamında telefon numarası 444 1 440 olarak belirlendi.

Kadıköy Yeşilpark Cadde iletişim bilgileri!

Yapı Merkezi İnşaat imzası ile hayata geçirilen projede 120 aya kadar vade imkanı sağlanıyor. Kadıköy Yeşilpark Cadde iletişim bilgileri kapsamında telefon numarası 0 216 360 06 56 veya 0535 026 10 36 olarak belirlendi.

igdaş iletişim merkezi Haberi

igdaş iletişim merkezi

İGDAŞ çağrı merkezi numarası!

İGDAŞ çağrı merkezi numarası 444 36 36 olup; İletişim Merkezi, İGDAŞ’ın İstanbul genelinde milyonlarca abonesi ile iletişim içerisinde olmasını sağlayan en hayati noktası olarak nitelendiriliyor.


İstanbul’da doğalgaz aboneleri, İGDAŞ Çağrı Merkezi’ne başta telefon olmak üzere faks, sesli mesaj, e-posta ve SMS gibi farklı haberleşme kanalları üzerinden ulaşıp sorularına yanıtlar alabilir, doğalgaz ile ilgili sorunlarının çözümü için talepte bulunabilirler. İGDAŞ çağrı merkezi ile ilgili açıklamalar; İGDAŞ'ın web sitesinde şu şekilde açıklanıyor:


"İGDAŞ Çağrı Merkezi’ne ya da ilgili diğer bölümlere gelen tüm şikâyetler, verilen hizmetlerin sürekli iyileştirmesi anlayışıyla değerlendirilir. Bu nedenle şikâyetlerin tek bir veri tabanı üzerinde kayıt altına alınması, cevaplanması ve analiz yapılması iyileştirilme süreci açısından büyük önem taşır.


Bu amaç ve hizmet anlayışıyla 2007 yılında kurulan İGDAŞ Çağrı Merkezi,...