20 / 11 / 2024

İstanbul-İzmir otoyolunun maliyeti

İstanbul-İzmir otoyolunun maliyeti

Deutsche Bank, İstanbul-İzmir otoyol projesinin birinci faz finansmanında refinansman teklifinde bulundu. Projeyi üstlenen konsorsiyum, 8 Türk bankası ile masaya oturdu ve düşük faizle kredi yenilendi.

İstanbul-İzmir Otoyolu'nda viyadük yalıtımında ODE imzası!

Türkiye’nin en büyük otoyol projesi olan İstanbul – İzmir otoyolunun birçok noktası ODE Viyadük Membran malzemesiyle kaplandı.

İstanbul-İzmir Otoyolu'nun Akhisar ve Saruhanlı bölümü açılıyor!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "İstanbul-İzmir otoyolunun Balıkesir kuzey ve batı kavşağı arasındaki kısmıyla Akhisar ve Saruhanlı kavşakları arasındaki bölümünü önümüzdeki ay hemen trafiğe açıyoruz" dedi...

Cumhurbaşkanı Erdoğan: İstanbul-İzmir Otoyolu bu yıl bitiyor!

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "İstanbul-İzmir Otoyolu'nun tamamı bu yıl bitiyor. Kim yapıyor? AK Parti. Maliyeti 2 milyar lira olan Menemen-Aliağa-Çandarlı Otoyolu'nun yapımı devam ediyor, inşallah 2021'de onu da tamamlıyoruz" dedi...

İzmir'de ada bazlı dönüşüm olmalı!

Tanyer Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Münir Tanyer, İstanbul-İzmir otoyolunun açılmasıyla birlikte bu talebin daha da artacağını dile getirdi. İzmir’in birçok avantajı olduğunu söyledi. 

Gebze-İzmir otoyolunun gişeleri hazır!

İstanbul-İzmir seyahatini 3,5 saate indirecek Gebze-İzmir otoyolunun gişeleri hazır. Sistemlerin kullanıcı eğitimlerine de başlandı. Orhangazi, Kılıç ve Gemlik Kavşağı gişelerinin teslimatı da yakın dönemde gerçekleşecek.

Binali yıldırım: Ege'yi bir üs haline getireceğiz!

İpek yolunun yerini hızlı trenlere ve gemilere bıraktığını anlatan Binali Yıldırım, liman yatırımları, tren hattı ve İstanbul-İzmir otoyolunun Ege'yi bir üs haline getireceğini vurguladı

İstanbul-Bursa-İzmir otoyolu ekonomik etki analizi tamamlandı!

Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA), ülkemizin en büyük ulaşım yatırımları arasında yer alan İstanbul-Bursa-İzmir otoyolunun ekonomik etki analizi çalışmasını tamamladı. .

İstanbul-İzmir otoyolunun maliyeti refinansmanla düştü!

Deutsche Bank, İstanbul-İzmir otoyol projesinin birinci faz finansmanında refinansman teklifinde bulundu. Projeyi üstlenen konsorsiyum, 8 Türk bankası ile masaya oturdu ve düşük faizle kredi yenilendi.

Körfez Geçiş Köprüsü'nün ücreti ne kadar?

İstanbul İzmir otoyolu projesi kapsamında inşa edilecek olan Körfez Geçiş köprüsünün temel atma töreni 29 Ekim 2010 tarihînde gerçekleştirildi. O dönem köprünün geçiş ücreti 35 dolar + KDV olarak açıklandı.

Körfez geçiş köprüsü hızla şekilleniyor!

İstanbul - İzmir arasındaki yolu 3,5 saate indirecek projede, köprünün geçiş fiyatı 35 dolar+KDV Bugünkü kura göre köprünün geçiş fiyatı 95 TL 'ye ulaşıyor.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü 2016'da trafiğe açılacak!

29 Ekim 2010’da dönemin Başbakanı olan Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından temeli atılan İstanbul-İzmir Otoyolu projesinin en önemli ayaklarından biri olan Körfez geçiş köprüsü inşaatı devam ediyor...

Körfez geçiş köprüsü hızla yükseliyor!

29 Ekim 2010’da dönemin Başbakanı olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından temeli atılan İstanbul-İzmir Otoyolu projesinin en önemli ayaklarından biri olan Körfez geçiş köprüsü inşaatı devam ediyor.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü ücreti belli oldu!

İstanbul İzmir otoyolu projesi kapsamında inşa edilecek olan Körfez Geçiş köprüsünün temel atma töreni 29 Ekim 2010 tarihinde gerçekleştirildi. O dönem köprünün geçiş ücreti 35 dolar + KDV olarak açıklandı.

İstanbul-İzmir otoyolunun maliyeti Haberi

İstanbul-İzmir otoyolunun maliyeti

Deutsche Bank, İstanbul-İzmir otoyol projesinin birinci faz finansman paketine refinansman teklifinde bulundu. Projeyi üstlenen konsorsiyum, 8 Türk bankası ile tekrar masaya oturdu ve daha düşük faizle kredi yenilendi, finansman maliyeti düştü.


Türkiye’de 3. köprü, 3. havalimanı ve İzmir-İstanbul Otoyolu gibi büyük altyapı projelerine Hazine garantisi getirilmesi, bugüne kadar bu tür projelerin finansmanına mesafeli duran yabancı bankaların ilgisini arttırdı. Bu ilgiye en somut örneklerden biri geçtiğimiz günlerde İstanbul-İzmir otoyol projesine Deutsche Bank’tan gelen refinansman (yeniden finansman) teklifi ile yaşandı. Deutsche Bank’ın ilk nakit akışının 2015’te başlaması beklenen İzmit Körfez Geçişi dahil ‘İstanbul-İzmir otoyol’ projesini gerçekleştiren Nurol-Özaltın-Makyol-Astaldi-Yüksel-Göçay konsorsiyumuna daha düşük faiz oranı ile refinansman teklif ettiği öğrenildi. Deutsche Bank’ın projenin başlaması ve garantiler nedeniyle yaptığı bu teklif sonucunda konsorsiyum hali hazırda krediyi...