25 / 11 / 2024

istanbul un marka değeri

istanbul un marka değeri

Gayrimenkul İçin Strateji Platformu’nun (GİSP) düzenlediği Gayrimenkul İçin Strateji Toplantıları’nın üçüncüsü “İstanbul’un Marka Değerinin Yükseltilmesi İçin Yapılması Gerekenler” başlığı altında 10 Ekim 2013 tarihinde farklı sektörlerden güçlü isimlerin

Murat Kurum: Kanal İstanbul, İstanbul'un marka değerine değer katacak!

Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum yaptığı açıklamada Kanal İstanbul sayesinde oluşacak cazibeden devletin ve milletin faydalanacağını belirterek, "Bu proje İstanbul'un marka değerine değer katacak, Türkiye'yi de dünyada lider ülke yapacak bir projedir." dedi.

İstanbul’un en önemli sorunu makro imar planı, altyapı ve ulaşım!

Marka Şehirler Zirvesi 2017'de konuşan Babacan Holding Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Babacan: "Marka Şehir İstanbul’un en önemli sorunu makro imar planı, altyapı ve ulaşım” dedi.

İstanbul'un hızlı değişiminde inşaatın katkısı büyük!

Türkiye’de ilk defa düzenlenen Marka Şehirler Zirvesi, inşaat şirketlerinin ve sivil toplum kuruluşlarının yoğun ilgisiyle gerçekleşti. Zirvede İstanbul’un dünya kentleri arasındaki yükselişi ve Türkiye’nin marka potansiyeli yüksek şehirleri konuşuldu.

İstanbul'un en çok turist çeken oteli: CVK Park Bosphorul!

Taksim Gümüşsuyu'nda tarihi dokuyu lüksle buluşturan CVK Park Bosphorus Hotel, açılışından itibaren çok kısa bir sürede istanbul'un en çok ziyaretçi ağırlayan oteli oldu.

İstanbul'daki marka projelere Körfez ülkelerden yoğun ilgi geldi!

Neşeli "İstanbul'da son 5 yıllık süreçte inşa edilen nitelikli konut stokunun oldukça yüksek olduğu Esenyurt, Bahçeşehir, Ispartakule ve Beylikdüzü semtlerindeki marka projelere, özellikle Körfez ülkelerinden gelen yatırımcı yoğun ilgi gösteriyor" dedi.

Quasar İstanbul’un tercihi Danfoss oldu!

Dev projelerin gözdesi Danfoss’un ‘ DEVI marka elektrikli döşemeden ısıtma sistemi ’, Quasar İstanbul’un da tercihi oldu!

İstanbul'un 100 binası kitabı yayınlandı!

KÜLTÜR A.Ş, 4. yüzyıldan bugüne İstanbul'un tarihine damgasını vuran 100 binayı bir kitapta topladı. Kültür AŞ'den yapılan açıklamaya göre, "istanbul'un 100 Binası" kitabını, araştırmacı-yazar Rose Mary Samanoğlu hazırladı.

Sembol İstanbul'un busidence konseptli C bloğu satışa sunuldu!

Karden İnşaat tarafından Bahçeşehir-Beylikdüzü Tem yolu bağlantısı üzerinde inşaatı devam eden Busidence konseptine sahip Sembol istanbul'un C blokunu satışa sundu..

Legoland İstanbul'un temeli atıldı!

Legoland Discovery Centre istanbul Genel Müdürü Sarper Hilmi Sunar, Legoland Discovery Centre istanbul'un bu yılın yaz aylarında ziyaretçileriyle buluşmaya hazır olacağını söyledi.

42 Maslak Contemporary İstanbul’un yeni iş ortağı!

Sanat ve yaşamın iç içe geçtiği 42 Maslak, Türkiye’nin ve bölgenin uluslararası çağdaş sanat fuarı Contemporary Istanbul’un ortak sponsoru olarak önemli bir iş birliğine imza attı.

Bodrum'un marka değeri korunmalı!

BODRUM’un marka değerini korumak gerektiğinin altını çizen Bodrum Ticaret Odası (BODTO) Başkanı Mahmut Kocadon, “Yerel yönetim, kamu yönetimi, halkımız, tüccarımız hem de odamız bilinçli olup yakaladığımız marka değerini korumamız lazım” dedi...

Mahmut Kocadon: Bodrum'un marka değerini korumalıyız!

BODRUM’un marka değerini korumak gerektiğinin altını çizen Bodrum Ticaret Odası (BODTO) Başkanı Mahmut Kocadon, “Yerel yönetim, kamu yönetimi, halkımız, tüccarımız hem de odamız bilinçli olup yakaladığımız marka değerini korumamız lazım” dedi.

Mall of İstanbul'un Mimari İstanbul'a geliyor!

Mall of İstanbul'un Mimari İstanbul'a geliyor. DDG’nin yetkilileri, tasarimini ustlendikleri 353 bin metrekarelik cok kullanim amacli projeleri Mall of Istanbul’un açılışı icin bu haftasonu Turkiye’ye geliyor.

istanbul un marka değeri Haberi

istanbul un marka değeri


Gayrimenkul İçin Strateji Platformu’nun (GİSP) düzenlediği Gayrimenkul İçin Strateji Toplantıları’nın üçüncüsü “İstanbul’un Marka Değerinin Yükseltilmesi İçin Yapılması Gerekenler” başlığı altında 10 Ekim 2013 tarihinde farklı sektörlerden güçlü isimlerin katılımlarıyla gerçekleşti. 

Küresel rekabet ortamında ülkelerden daha çok şehirlerin ön plana çıktığı bir ortamda İstanbul’un, diğer dünya şehirleri arasında üst sıralarda yerini nasıl alabileceğine odaklanan toplantı katılımcıları, İstanbul'un küresel şehirler rekabetindeki yerinin iyileştirilmesi, kentsel marka algısının yönetilmesi ve 'Marka Kent Ajansı'nın kurulması yönünde yorumlar yaptı. Çeşitli yabancı kuruluşların yaptıkları küresel araştırmalarda genelde İstanbul'un entelektüel sermaye ve inovasyon sıralamasında en altta olmasının üzerinde duran katılımcılar, “İstanbul” algısı ve markasının daha iyi bir noktaya yükseltilmesi için mutlaka kamu desteğinin devreye girmesi gerektiğinde birleştiler. 

Toplantının sonuç bölümünde en çok öne çıkan husus ise, özel sektörün girişimiyle...