27 / 11 / 2024

istinye park büyüme 2014

istinye park büyüme 2014

PERAKENDE sektörünün lider markası olarak her yılı yenilikler ve dikkat çekici büyüme rakamlarıyla kapatan IstinyePark, 2014'te 'kişi başına harcama tutarını yüzde 14 artırarak büyüdü...

Kayseri Park AVM 2017 yılında büyüme hedefliyor!

Kayseri'nin ve İç Anadolu Bölgesi'nin yaşam merkezi olan Kayseri Park AVM, 2017 yılında ciro ve ziyaretçi sayısında yüzde 10 büyüme hedefliyor.

Kayseri Park AVM yüzde 10 büyüme hedefliyor!

Kayseri Park AVM, bu yıl ciro ve ziyaretçi sayısında yüzde 10 büyüme hedefliyor. Kayseri Park AVM Genel Müdürü Taner Aydın, 2017 yılında da büyüme hedeflediklerini belirtti.

Bozalioğlu İnşaat, yüzde 50 büyüme hedefliyor!

Cirosunu 2015 yılında yüzde 20 artıran Bozalioğlu İnşaat, yıl sonuna kadar yüzde 50 büyüme hedefliyor. Makine parkını genişleten firma, İran'ı ihracat pazarlarına dahil ederek, büyüme hedefini desteklemeyi planlıyor.

Armada Büyüme ve Yenileme Kategorisi'nde ödül aldı!

ARMADA Alışveriş ve İş Merkezi, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi tarafından Avrupa'da Yılın Alışveriş Merkezi ödülüne layık görüldü. Düzenlenen yarışmada Armada, 'Büyüme ve Yenileme Kategorisi' ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

Candaş Avize yeni şubeleriyle yüzde 20 büyüme hedefliyor!

Candaş Avize, bu yıl itibarıyla hizmete açtığı Etiler ve Bahçeşehir şubeleriyle yüzde 20'lik büyüme hedefliyor. Firma geçen yıl, yüzde 15'lik büyüme ve 25 milyon liralık ciroya ulaştı.

Armada AVM Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi ödülünü aldı!

Dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) Londra ödülleri, Avrupa'da "Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi" ödülüne Armada AVM'yi layık gördü.

Baymak bu yıl yüzde 10 büyüme hedefliyor!

İklimlendirme sektöründe yaşanan daralmaya rağmen 2014'te pazar payını yüzde 7 artıran Baymak, bu yıl yüzde 10'un üzerinde büyüme hedefliyor. Baymak Genel Müdürü Ender Çolak açıkladı.

Kalekim yüzde 20 büyüme hedefliyor!

2014'ü 250 milyon TL satış ile tamamlayan Kalekim, bu yıl yüzde 20 büyüme hedefliyor. Önümüzdeki dönemde ihracata da ağırlık verecekerini söyleyen Genel Müdür Altuğ Akbaş, yurtdışı ile üretim yapacak.

Fethi Hinginar: İnşaatta yüzde 5 büyüme hedefliyoruz!

Türkiye İMSAD Başkanı Fethi Hinginar, “2015 yılında ise ekonomide 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5.0 reel büyüme öngörüyoruz” dedi.

Armada, büyüme ve yenilemede yılın AVM'si seçildi!

Armada'nın Avrupa çapında AVM olması, 3. ödülle tescillendi. Armada, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından her yıl düzenlenen yarışmada "Büyüme ve Yenileme Kategorisi" ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

İnşaat sektöründe yüzde 4.5 büyüme olacak!

İMSAD Başkanı Hinginar, "Türkiye ekonomisinde bu yıl yüzde 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaat sektöründe büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Fethi Hinginar, "2015'te inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaatçılar yüzde 4.5 büyüme bekliyor!

Fethi Hinginar, "İnşaat sektörü 2015 yılında Türkiye ekonomisinde yüzde 3.5, inşaat sektöründe yüzde 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

istinye park büyüme 2014 Haberi

istinye park büyüme 2014

PERAKENDE sektörünün lider markası olarak her yılı yenilikler ve dikkat çekici büyüme rakamlarıyla kapatan IstinyePark, 2014'te 'kişi başına harcama tutarını yüzde 14 artırarak büyüdü. IstinyePark Genel Müdürü Tolga Engin, bu sene 17.35 milyon olan ziyaretçi sayısının geçen seneyle yaklaşık aynı olmasına rağmen ciro bazında büyüdüklerini söyleyerek, "7. yılımızı bitirirken öncelikli amacımızın daha fazla ziyaretçi çekmek olmadığını daha önce de belirtmiştik. Ziyaretçi kapasitesi olarak maksimumu yaşadığımız bu günlerde, daha fazla ziyaretçi kabul etme adına hizmet kalitemizden ödün vermeyi tercih etmeyiz. Hedefimizin daha çok kişi başı ve mağaza bazında harcamaları artırmak olduğunu sürekli vurguluyoruz. Mevcut mağazaların performanslarının artmasının yanı sıra kuvvetli yeni markalanıl eklenmesi sayesinde kişi başı harcama tutarında geçen seneye göre artış var. AVM arzının bu kadar arttığı bir dönemde...