26 / 11 / 2024

İzmir Çanakkale yolu

İzmir Çanakkale yolu

Çanakkale - İzmir kara yolunun 17. kilometresinde 30 metrelik çatlak oluştu. Çatlak bölümde yol deniz tarafına doğru çökmeye başlarken, yolun bu bölümünde trafik tek şeride düşürüldü.

İzmir Büyükşehir, Menemen’deki 86 adet arazinin satışını yargıya taşıdı: İnşaatların yolu açılır, kamu zararı oluşur!

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından, Menemen’deki 86 adet arazinin satışı, "İnşaatların yolu açılır, kamu zararı oluşur" gerekçeleriyle yargıya taşındı. İşte ayrıntılar...

Belediyelerden İzmir ve Çanakkale'de satılık 11 konut!

İzmir ve Çanakkale'de yer alan konutlar için satış ihalesi düzenleniyor. Konutların satış ihaleleri 14 Ağustos ve 15 Ağustos'ta yapılacak.

Çanakkale, Konya ve İzmir'de 40 adet arsa ve arazi satılıyor! Bu tarihlere aman dikkat!

Çanakkale, Konya ve İzmir'de yer alan 40 adet arsa ve arazi satılıyor. Belediyeler tüm detayları duyurdu. İşte ayrıntılar...

1915 Çanakkale Köprüsü'nde yol göründü!

"Çanakkale Boğazı'nın gerdanlığı" olan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Blok montajların tamamlanmasıyla dev köprünün yolu gün yüzüne çıktı. 

1915 Çanakkale Köprüsü'nde araç yolu yapılıyor!

"Çanakkale Boğazı'nın gerdanlığı" şeklinde nitelendirilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nde araçların geçeceği yolun inşaatına başlandı. Projede çalışmalar hız kesmeden devam ediyor.

İzmir'de yapılması planlanan ikinci çevre yolu çalışmaları TBMM'de!

İzmir'de yapılması planlanan ikinci çevre yolu çalışmaları meclis gündemine taşındı. CHP'li Serter, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Kozak Çevre Yolu projesi meclis gündeminde!

İzmir'in Bergama ilçesinde bulunan Kozak Çevre Yolu projesi meclis gündemine taşındı. MHP'li Osmanoğlu, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

1915 Çanakkale Köprüsü'nde köprü yolu kuruluyor!

1915 Çanakkale Köprüsü'nde ana kabloların montajı sürerken, Gelibolu Sütlüce'deki şantiye alanına gelen tabliye bloklarının sayısı 23 oldu.

1915 Çanakkale Köprüsü’nün 'kedi yolu' tamamlandı!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu ve Limak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir dün inşaat çalışmaları süren ‘1915 Çanakkale Köprüsü’nde incelemelerde bulundu. 

Yapımı devam eden Tire-Belevi yolu meclis gündeminde!

İzmir'de yapımı devam eden Tire-Belevi yolu meclis gündemine taşındı. CHP'li Sertel, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

1915 Çanakkale Köprüsü'nün kedi yolu ışıklandırıldı!

Çanakkale Boğazı'nın Avrupa ve Asya yakalarını birleştirecek olan "1915 Çanakkale Köprüsü"nde süren ve iki bölümden meydana gelen "kedi yolu" ışıklandırıldı.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün kedi yolu tamamlandı! 

Çanakkale Boğazı'nın Avrupa ve Asya yakalarını birleştirecek olan "1915 Çanakkale Köprüsü"nde süren ve iki bölümden meydana gelen "kedi yolu"nda çalışmaları tamamlandı.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün silüeti belli oldu!

1915 Çanakkale Köprüsü'nün ana hatlarının çekilmesi ile  çalışma platformu olarak kullanılacak kedi yolunun inşaatı büyük oranda bitti. Avrupa ve Asya kıtaları, Lapseki'den Gelibolu yakasına kadar uzanan kedi yolu ile birbirine bağlanınca, Çanakkale Köprüsü silueti de ortaya çıktı. 

İzmir Çanakkale yolu Haberi

İzmir Çanakkale yolu

Çanakkale-İzmir kara yolunun 17. kilometresinde 30 metrelik çatlak oluştu. Çatlak bölümde yol deniz tarafına doğru çökmeye başlarken, yolun bu bölümünde trafik tek şeride düşürüldü.Çanakkale merkeze bağlı Erenköy yakınlarında, Çanakkale-İzmir kara yolunun 17. kilometresinde çatlak oluştu. Çift şeritli yolun tam ortasında oluşan çatlak sebebiyle yolun sağ şeridi deniz tarafına doğru kaymaya başladı. 



Tedbir maksadıyla yolun yaklaşık 100 metrelik bölümünde sağ şerit trafiğe kapatıldı. ÇOMÜ Mühendislik Fakültesi Jeoloji Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Doğan Perinçek, yolda kaymanın devam ettiğini söyledi.Yolun yapımı sırasında mühendislik hatası yapıldığını savunan Perinçek, “Erenköy yakınızdayız. Yolda bir çatlama oldu. Çatlamanın sebebi, yolun dolgu üzerine yapılması. Dolgu üzerine yol yapılabilir, fakat bunun hemen yanı başına istinat duvarı yapılması lazım. Burada bir mühendislik hatası var. Eğer istinat duvarı yapmazsanız, buna...