İztuzu Plajı sezon Haberi
Dalyan’da faaliyet gösteren tur operatörleri ve otel işletmecileri ile çevreciler, Mayıs ayının ortalarına gelinmesine rağmen dünyaca ünlü İztuzu Plajı’nın hazırlıksız olduğunu; şezlong, şemsiye, kafe, duş ve tuvalet hizmetlerinin verilemediğini, bunun da turist kaybına yol açacağını belirtip endişelerini dile getirdi.
Brillant Turizm Genel Müdürü Önder Dombaycı konuyla ilgili şunları söyledi: "Turistlerimiz gerekli hizmeti alamıyor. Turist ziyaret ettiği bölgelerde, plajla ilgili gerekli hizmeti en iyi şekilde almayı hedefler. bugün mayıs ayının ortasına geçmemize rağmen İztuzu’nda şezlonglar, şemsiyeler, kafe, duş ve tuvalet hizmetleri eksik. Bu eksiklerin bir an evvel giderilmesi gerekiyor. Şu anda gelen misafirlerimizin çoğu sahilde şemsiye ve şezlong olmamasından şikayetçi. Bu yıl için ilk verilere göre kaybımız yüzde 30. Plajda iyi hizmet olmayışı da ilerleyen günlerde daha fazla kayba yol açacaktır....