kampanyalı projeler Haberi
Yeni projelere hazırlık yapmak ve konut stoklarını eritmek isteyen gayrimenkul geliştiricileri satış kampanyalarına daha fazla ağırlık vermeye başladı. Satış hızını artırmak ve nakit akışını güçlendirmek isteyen firmalar, inşaatı devam eden projelerde ödemeyi kolaylaştıran finansal çözümler ve yüksek indirimler ile konut alıcısının karşısına çıkıyor.
Konut pazarlamasında geçmiş dönemlerde konut fiyatının belirlenmesi daha çok inşaat maliyetlerine dayalı olarak yapılırdı. 2000 li yılların başından itibaren ise mortgage sisteminin gelişmesi ve konut ihtiyacının artmasıyla birlikte talebe dayalı fiyat stratejilerinin ön plana çıktığı görüldü. Günümüzde ise, konut sektöründe rekabetin artması, firmaların marka ve imaj çalışmalarına önem vermeleri ile birlikte rakiplere ve imaja dayalı fiyatlandırma, kampanya stratejileri daha çok tercih edilmektedir.
Günümüzde konut pazarlamasında, geliştirilen projelerin konseptleri ve özellikleri yerine ödeme planları ve sunulan fiyat avantajları daha...