Kamu Denetçiliği Kurumu iletişim Haberi
Kurumun 1 Ocak-31 Aralık 2014 tarihlerini kapsayan raporunda, şikayet başvuru rakamları ile başvuru konularına yer verildi Buna göre, kurum 2014 yılında gelen 5 bin 639 ve 2013 yılından devreden bin 528 adet olmak üzere toplam 7 bin 167 adet şikayet başvurusunu değerlendirilmek üzere işleme aldı. Kurum, incelemeye alınan 7 bin 167 başvurunun 6 bin 348 tanesini sonuçlandırdı, 819 dosya ise 2015 yılında incelenmeye alınmak üzere devretti.
Kamu Denetçiliği Kurumu na gelen şikayetler arasında banka dosya masrafından, üyeliğinden ayrılma talebine, Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu'nun burs dağıtımından, TOKİ konutlarında oturmadığı dairesi için yüksek tutarda doğalgaz faturası ödemesine ve evi ile işlettiği dükkanının önünde yer alan elektrik dağıtım panosunun kaldırılmasına kadar birçok konu bulunuyor.
Hürriyet...