08 / 11 / 2024

Karadeniz çevre yolu projesi

Karadeniz çevre yolu projesi

Doğu Karadeniz Bölgesinde 5 il, Ordu’da yapımı süren çevre yolunu adeta dört gözle bekliyor. Karadeniz Sahil Yolu’nun en kritik ve dar bölgesi olarak bilinen Ordu’da halen inşaatı devam eden çevre yolu beş ay sonra hizmete girecek.

Karadeniz çevre yolu ve deniz yolu tamamlandığında 7 bin 700 kilometre olacak!

Karadeniz Ekonomik İşbirliği Parlamenteler Asamblesi(KEİPA) Türk Grubu Başkanı ve Ordu Milletvekili İhsan Şener, 7.700 kilometrelik Karadeniz Çevre yolu ve deniz yolu projesinin hayata geçirilmesi için çalışmaların yoğunlaştırmasını istedi.

Ulaştırma Bakanlığı açıkladı! Çevre Yolu Demirtaş OSB Kavşağı, otoyola bağlandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile Bursa Büyükşehir Belediyesi ile yapılan Çevre Yolu Demirtaş OSB Kavşağı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun da katıldığı tören ile açıldı. Bakan Uraloğlu bu bağlantı ile senelik 150 milyon lira tasarruf sağlanacağını açıkladı. İşte ayrıntılar...

Ordu Çevre Yolu Projesi’nin 2. etap inşaatı tamamlanıyor!

Ordu Valisi Tuncay Sonel, yapımı devam eden Ordu Çevre Yolu Projesi’nin 2. etap inşaatında incelemelerde bulundu...

İzmir'de yapılması planlanan ikinci çevre yolu çalışmaları TBMM'de!

İzmir'de yapılması planlanan ikinci çevre yolu çalışmaları meclis gündemine taşındı. CHP'li Serter, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Kozak Çevre Yolu projesi meclis gündeminde!

İzmir'in Bergama ilçesinde bulunan Kozak Çevre Yolu projesi meclis gündemine taşındı. MHP'li Osmanoğlu, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Kuzeybatı Çevre Yolu ve Çevik Kuvvet Köprülü Kavşağı projelerinin akıbetleri TBMM'de!

Şanlıurfa'da yapılan Kuzeybatı Çevre Yolu Projesi ile Çevik Kuvvet Köprülü Kavşağı projelerinin akıbetleri meclis gündemine taşındı. CHP'li Aydınlık, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

İstanbul-İzmir Otoyolu'nun Akhisar Çevre Yolu hizmete açıldı!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Manisa-Akhisar Çevre Yolu Açılış Töreni'nde konuştu. Karaismailoğlu, ''Akhisar Çevre Yolu'nun hizmete girmesiyle kent geçişi 30 dakikadan 5 dakikaya inecek" dedi.

Uşak Çevre Yolu gelecek yıl tamamlanacak!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu yaptığı açıklamada inşaatı süren Uşak Çevre Yolu'nun gelecek yıl tamamlanması için gayret gösterdiklerini bildirdi.

Amasya Çevre Yolu açıldı!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da video konferans yöntemiyle katılım gösterdiği Amasya Çevre Yolu'nun açılışı yapıldı.

Amasya Çevre Yolu şehirler arası geçiş mesafesini 2 kilometre kısaltıyor!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Amasya Çevre Yolu Açılış Töreni'nde yaptığı konuşmada "Uzunluğu 11,3 kilometre olan Amasya Çevre Yolu aynı zamanda şehirlerarası geçiş mesafesini 2 kilometre kısaltıyor" dedi.

Amasya Çevre Yolu 110 milyon liralık tasarruf sağlayacak!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Amasya Çevre Yolu'nun şehir içinden geçen şehirler arası trafiği tamamen kentin dışına ittiğini söyledi.

Amasya Çevre Yolu inşaatında sona gelindi!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, toplam yatırım bedeli 920 milyon TL olan Amasya Çevre Yolu Projesi şantiyesinde inceleme yaptı. Karaismailoğlu, Amasya Çevre Yolu inşaatında sona gelindiğini belirtti...

Moskova'da paralı yeni çevre yolu inşa edilecek!

Moskova Belediyesi, MKAD olarak bilinen çevre yolunun güney kısmına Solntsevo'dan Jeleznodorojnıy'e kadar uzanacak çevre yolu inşa edecek...

İzmir'de yapılması planlanan ikinci çevre yolu mecliste!

İzmir'de yapılması planlanan ikinci çevre yolu meclis gündemine taşındı. CHP'li Serter, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Karadeniz çevre yolu projesi Haberi

Karadeniz çevre yolu projesi


Doğu Karadeniz Bölgesinde 5 il, Ordu’da yapımı süren çevre yolunu adeta dört gözle bekliyor. Karadeniz Sahil Yolu’nun en kritik ve dar bölgesi olarak bilinen Ordu’da halen inşaatı devam eden çevre yolu beş ay sonra hizmete girecek. 

1989 yılında Sovyetler Birliği’nin dağılmasının ardından Sarp Sınır Kapısı’nın açılmasıyla birlikte Karadeniz ve Kafkasların jeo-stratejik, siyasi, ekonomik ve sosyal yönden büyük önem kazanması Karadeniz Sahil Yolu’nun önemini arttırdı. Kıyılara dolgu yapılmasıyla inşa edilen otoban sahil yolu trafiği büyük ölçüde hafifletirken, dolgu ve otoban yapılmayan, ayrıca çevre yolu olmayan tek il olan Ordu’da trafik geçişi adeta çileye dönüştü.

Karayolları Genel Müdürlüğünün tespitlerine göre, Ordu şehir içi yolunda günde ortalama 100 bin araç geçiş yaparken, bu rakam yaz aylarında 120 bin seviyelerine ulaşıyor. Bu özelliğinden dolayı Karadeniz...