23 / 11 / 2024

Karayolunda ekonomik alternatif

Karayolunda ekonomik alternatif

Gelişmiş ülkelerde 100 yıllık geçmişe sahip beton yollar ile Türkiye 10 yıl önce tanıştı. Hazır betonda söz sahibi olan ülkemizde beton yolların uzunluğu 20 kilometreyi bile bulmuyor...

Gelişmekte olan ülkeler dolara alternatif arıyor! BRICS Amerikan Doları'nın egemenliğine meydan okuyor!

Gelişmekte olan ülkelerden oluşan BRICS grubu (Brezilya, Rusya, Hindistan, Çin ve Güney Afrika), Amerikan dolarının küresel ekonomik sistemdeki üstünlüğüne karşı harekete geçerek alternatif arayışlarını hızlandırıyor.

Alternatif Bank'tan koronavirüsle mücadeleye destek!

Alternatif Bank, koronavirüs salgınının ekonomik etkilerini azaltmak için müşterilerine sunduğu desteklere bir yenisini ekledi.

Kanal İstanbul hem ekonomik hem çevreci bir proje!

Bakan Soylu, "Kanal İstanbul, hem ekonomik bir projedir hem çevreci bir projedir. Orası tam anlamıyla Boğaza alternatif olabilecek, Boğazı koruyabilecek bir proje. Orada 500 bin kişilik güzel bir çevre ve şehircilik mimarisi olacak" diye konuştu...

Kırklareli alternatif Turizm projesi çalışmaları devam ediyor!

Alpullu Belediyesi ile Bulgaristan'ın Madzhrovo Belediyesi işbirliğinde yürütülen "Alternatif Turizm, Birlikte Daha Fazlasını Yapalım Projesi" sürüyor. Belediye Başkanı Sami Kırcı, proje kapsamında beldenin çamlık alanında rekreasyon alam oluşturulduğun

Ekonomik istikrar gayrimenkul yatırımcısını etkiledi mi?

Türkiye'de yaşanan ekonomik ve siyasi istikrar gayrimenkul sektörüne olumlu yansıdı. EgeYapı Group Yönetim Kurulu Başkanı İnanç Kabadayı "Siyasal ve ekonomik istikrarın oluşturduğu güven, yerli ve yabancı yatırımcıları etkiledi.

TUROB'tan alternatif turizm ödülü!

TUROB geleneksel öğle yemeği Titanic Business Bayrampaşa Hotel'de gerçekleştirildi. Toplantıda Antalya Olimpos'taki Kadir'in Ağaç Evleri'nin sahibi Kadir Kaya'ya da alternatif turizmdeki öncülüğünden dolayı teşekkür plaketi sunuldu.

DLST Euroasia Alternatif Yaşam Alanları İthalat İhracat ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

DLST Euroasia Alternatif Yaşam Alanları İthalat İhracat ve Ticaret Limited Şirketi, Domus Living Solutions Korlatolt Felel tarafından 50 bin TL'lik sermaye ile 27 Mayıs'ta kuruldu.

Ekonomik güven endeksi yüzde 1,5 arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu ( TÜİK ), 2015 yılı mayıs ayına ilişkin ekonomik güven endeksini açıkladı. Ekonomi güven endeksi yüzde 1,5 arttı.

Bursa Ata Mahallesi'ni Atatepe'ye bağlayacak alternatif yol!

Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Bursa yolundan Ata Mahallesini Bursa Büyükşehir Belediyesi Atatepe Sosyal Tesislerine bağlayacak alternatif yol çalışmalarının başladığını açıkladı. Yol çalışması ile Ata Mahallesini Atatepe yolu ile buluşacak.

Nazmi Durbakayım: Beklentimiz makro ekonomik dengelerin bozulmaması!

İstanbul İnşaatçılar Derneği (İNDER) Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi Durbakayım, sektör olarak beklentilerinin istikrarlı bir hükümet ve makro ekonomik dengelerin bozulmaması olduğunu söyledi.

Moskova'da ekonomik kriz inşaatı etkiledi!

Rusya'da ekonomik sıkıntılar maaşları alamayan çalışanların sayısını da artırmaya devam ediyor. Moskova'da son dönemde çok sayıda inşaat şirketinin maaş ödemelerini geciktirdiğine dikkat çekiliyor.

Ekonomik güven endeksi Nisan ayında 3,6 arttı!

Ekonomik güven endeksi, nisanda geçen aya göre yüzde 3,6 artarak 79,66'ya yükseldi. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2015 yılı nisan ayına ilişkin ekonomik güven endeksini açıkladı.

Alternatif Lojistik, deprem için 27 merkez kuracak!

'Sıfırıncı dakika müdahale’ hedefiyle ülke çapında 27 lojistik merkezi kuruluyor. İşletme ve tüm taşıma işlerini Alternatif Lojistik üstlendi. İstanbul için Kocaeli'de büyük bir merkez inşa ediliyor.

Karayolunda ekonomik alternatif Haberi

Karayolunda ekonomik alternatif

Gelişmiş ülkelerde 100 yıllık geçmişe sahip beton yollar ile Türkiye 10 yıl önce tanıştı. Hazır betonda söz sahibi olan ülkemizde beton yolların uzunluğu 20 kilometreyi bile bulmuyor.



Dünya genelinde olduğu gibi, ülkemizde de dört temel ulaşım aracı var: Karayolu, demiryolu, denizyolu, havayolu. Ancak dünyadan farkımız, ulaşımın ağırlıklı olarak karayoluyla sürdürülmesi. Türkiye’de yük taşımacılığının yüzde 92’si, yolcu taşımacılığının da yüzde 95’i karayolu aracılığıyla yapılıyor.


Bugün Karayolları Genel Müdürlüğü’nün sorumluluğunda 2.244 km otoyol, 31.341 km devlet yolu ve 32.155 km il yolu olmak üzere toplam 65.740 km yol ağı bulunuyor. 2023 yılına kadar ise 8.395 km bölünmüş yol ve 5.554 km otoyol tamamlanması hedefleniyor. Bu yolların neredeyse tamamının asfalt yol olduğunu belirtip, karayolları türlerine ve bunların hangi koşullara göre belirlendiğine göz atalım. Karayolları,...