26 / 11 / 2024

kep nasıl alınır

kep nasıl alınır

Elektronik Tebligat Yönetmeliğine göre tebligat göndermeye yetkili mercilerin ve sermaye şirketlerinin KEP hesap sahibi olması zorunlu tutuluyor. Peki kayıtlı elektronik posta nasıl alınır? İşte yanıtı...

Elektrik aboneliği nasıl alınır?

Mesken ve işyeri gibi gayrimenkullerin elektriğinin kullanıma açılması için taşınmazın maliki veya varsa kiracısı tarafından aboneliğin alınması gerekiyor. Peki, elektrik aboneliği nasıl alınır? Gerekli belgeler nelerdir?

ÇED raporu nereden nasıl alınır?

ÇED, belirli bir proje veya gelişmenin, çevre üzerindeki önemli etkilerinin belirlendiği bir süreç olarak biliniyor. Bu süreç tamamlanmadan firma projeye başlayamıyor. Peki, ÇED raporu nereden nasıl alınır?

Eş muvafakatnamesi nasıl alınır?

Aile konutu şerhi bulunan bir konutun satılması veya kiraya verilmesi için eşin “eş muvafakatnamesi” olarak adlandırılan onayı vermesi gerekiyor. Peki, eş muvafakatnamesi nasıl alınır?

TOKİ konut kredisi nasıl alınır?

TOKİ konut kredileri yönetmeliği gereğince fondan Brüt İnşaat Alanı 150 m2'ye (150.00 m2 dahil) kadar olan konutlar için Kredi açılabiliyor. Peki, TOKİ konut kredisi nasıl alınır?

Organize sanayi bölgesinde yapı ruhsatı nasıl alınır?

Organize sanayi bölgesinde imar planına göre arazi kullanımı, yapı ve tesislerin projelendirilmesi, inşası ve kullanımıyla ilgili ruhsat ve izinler, OSB tarafından veriliyor. Peki, organize sanayi bölgesinde yapı ruhsatı nasıl alınır?

Riskli yapı yıkım kararı nasıl alınır?

Riskli yapı, muhtemel bir afette içerisinde yaşayanların can güvenliklerinin olmadığı yapılar olarak tanımlanabiliyor. Bu tarz yapılar yıkılarak yeniden inşa ediliyor. Peki, riskli yapı yıkım kararı nasıl alınır?

AVM'de işyeri açma ve çalışma ruhsatı nasıl alınır?

AVM'lerde uygulanacak esaslar, 29 Ocak 2015 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanan 6585 sayılı Perakende Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun kapsamında yer alıyor. Peki, AVM'de işyeri açma ve çalışma ruhsatı nasıl alınır?

Müstakil tapu nasıl alınır?

Taşınmaz malların mülkiyet durumunu gösteren tapular hak sahibi sayısına göre "müstakil" olabildiği gibi, "hisseli" de olabiliyor. Peki, müstakil tapu nedir? Müstakil tapu nereden nasıl alınır?

Apartman çürük raporu nasıl alınır?

Ekonomik ömrünü tamamlamış ve çürük olduğu düşünülen apartman,site veya binalar için çürük raporu söz konusu olabiliyor.Buna göre apartman çürük raporu nasıl alınır?İşte apartmana çürük raporu alma süreci..

Bina için çürük raporu nasıl alınır?

Kentsel dönüşümde yıkılacak çürük yapılar, 26454 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Deprem Bölgelerinde Yapılacak Binalar Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre tespit ediliyor.Buna göre bina çürük raporu nasıl alınır?

Bina çürük raporu nasıl alınır?

Gayrimenkul sahipleri yapılarını, bakanlığa, belediyelere, il özel idarelerine, büyükşehirlerde büyükşehir belediyelerine veya büyükşehir ilçe belediyelerine tespit ettirebiliyorlar.Peki buna göre bina çürük raporu nasıl alınır?

Veraset ilamı noterden nasıl alınır?

Kimlerin, ne oranda mirasçı olduklarını gösteren bir resmi belge olab mirasçılık belgesi olarak da bilinen veraset ilamı noterden de alınabiliyor. Peki, veraset ilamı noterden nasıl alınır?

Milli emlaktan arsa nasıl alınır?

Milli emlakta bedelli veya bedelsiz,devir veya terk gibi bütün satış işlemleri gerçekleştirilebiliyor.Peki,milli emlaktan arsa nasıl alınır?İşte milli emlaktan arsa alınması işlemleri..

kep nasıl alınır Haberi

kep nasıl alınır

Kayıtlı elektronik posta nasıl alınır?

Elektronik imza ve zaman damgası kullanılarak, bir e-postanın iletildiğini, gönderen/alan tarafların kimliklerini, iletinin ve eklerinin başkaları tarafından değiştirilmediğini garanti altına almayı, gönderim zamanını tespit etmeyi ve bunlarla ilgili hukuki geçerliliği olan delil üretmeyi sağlayan bir sistem olan Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Sistemine dahil olmak için yetkilendirilmiş PTT Merkez Müdürlüklerine başvuruda bulunulması gerekiyor.


Gerekli belgelerin temin edilerek yapılan başvurudan sonra; evraklarda gerekli incelemeler yapılıyor. İncelemeler tamamlandıktan sonra ise başvuru yapılan PTT Merkez Müdürlüklerine davet edilerek kayıt işlemleri tamamlanıyor. 


Kayıtlı elektronik posta zorunluluğu

Elektronik Tebligat Yönetmeliği kapsamında Elektronik tebligat hizmetinden yararlanma başlığı altında KEP sistemi zorunluluğu şu şekilde açıklanıyor:


MADDE 7 – (1) Anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlere, elektronik yolla tebligat yapılması zorunludur. Gerçek kişiler ve diğer tüzel...