Kerim Güzeliş açıklamaları Haberi
Mardin'de 110 yıl önce küçük bir atölyede iş hayatına giren Ariş Pırlanta, bugün Türkiye'de 20 mağazaya ulaşan büyük bir marka haline geldi. Yakın zamanda Turquality'ye kabul edilen şirket, şimdi gözünü dünyaya dikti. Ariş Pırlanta Yönetim Kurulu Başkam Kerim Güzeliş, "Kendi markamızla bir dünya markası olmak için harekete geçtik. Hedefimiz dünyada 10 yılda en az 10 mağaza açmak" diyor.
Türkiye'nin en köklü mücevher üreticilerinden biri olan Ariş Pırlanta, 'küresel marka' olma hedefiyle yurtdışına açılıyor. Yakın zamanda Turquality Destek Programı'na kabul edilen şirket, yılbaşına kadar Almanya'da iki mağaza açmak için düğmeye bastı. Türkiye genelinde 20 mağaza ile faaliyet gösteren Ariş Pırlanta, önümüzdeki dönemde başta AB pazarı olmak üzere dünya genelinde satış ve mağaza ağı kurmayı hedefliyor.
Ekonomist Dergisi'ne konuşan Ariş Pırlanta Yönetim Kurulu...