klimacıların rekabeti Haberi
Bu sene ‘Klimalarda Enerji Yönetmeliği’nin de devreye girmesi ile rekabeti tasarrufta yoğunlaştıran iklimlendirme pazarının oyuncularından Mitsubishi Electric de pastadaki payını artırmak için klimalarda 1.250 liraya varan indirim kampanyası başlattı. Bu sene 4 milyar dolarlık hacmi aşan ve küresel pazardan yüzde 1,5 pay alan Türkiye’de ‘Eski teknoloji klima kullanacak kadar zengin değilim.’ mottosu ile rekabeti tasarrufta yoğunlaştıran şirket hem 31 Aralık’a kadar A, A+, A++, A+++ enerji sınıfında yer alan Mitsubishi Electric Klimalar’dan satın alanlara bütçe katkısı hem de ülke ekonomisine cari katkı sunmanın peşinde. Duvar tipi split modeller ile kampanyaya dahil döşeme tipi modellerde geçerli olan kışa özel kampanya boyunca klimalar, Yapı Kredi World Kart’a özel 9 taksitle satışa sunuldu. Şirket hem ısıtmada hem de soğutmada A+++ enerji sınıfında...