konut satışı Hilmi Uytun Haberi
Türkiye’de gayrimenkul sektöründe artan marka sayısı konut satışında pazarlama stratejilerini zorlamaya başladı. ‘Doğru yer’, ‘doğru mekân’ ve ‘doğru zaman’da satışa çıkan projelerin' daha hızlı sattığını vurgulayan müteahhitlerin yeni argümanları ise benzer fiyata, dayalı-döşeli ev satmak. Hâfele Türkiye ve bölgesi CEO’su Hilmi Uytun, yeni projeleri Hâfele Concept Project adıyla devreye aldıklarını söyledi. Müşteriye sadece dayalı döşeli bir ev değil pratik, konforlu ve lüks yaşam alanları sunduklarını aktaran Uytun, “Tasarım ve teknolojiyi bir araya getirerek hayata geçirdiğimiz Hâfele Concept Project ile gayrimenkul markaları satış performansmı katladı. Sektörü değişime itiyoruz. Bu modelle satışları hızlandıracağız” dedi.
Hâfele Concept Project ile konutlara gelen değişimi anlatan Uytun, “Mutfak, banyo, giyinme alanı, vestiyer ve kapılar için modüler sistem geliştirdik. Küçük alanları daha fonksiyonel hale getiren projeyle, evdeki...