28 / 07 / 2024

limak ufa otoyol projesi

limak ufa otoyol projesi

Limak'ın Marashstroy ile beraber 2017’de imzaladığı, Rusya Federasyonu’na bağlı Başkurdistan Cumhuriyeti'nde 33,5 milyar rubelik Ufa Otoyol İnşaatı Pazartesi günü başlıyor.

Limak'ın Ufa’da tünel-otoyol projesi 2023'te hizmete girecek!

Limak Holding kurucu Başkanı Nihat Özdemir ve Limak Holding Başkan Vekili Serdar Bacaksız, Ufa’daki (Başkortostan-Rusya) “tünel-köprü-viyadük-otoyol” projesiyle ilgili son durumu anlattı.

Limak, Ufa otoyol inşaatına başlıyor!

Limak'ın Marashstroy ile beraber 2017’de imzaladığı, Rusya Federasyonu’na bağlı Başkurdistan Cumhuriyeti'nde 33,5 milyar rubelik Ufa Otoyol İnşaatı Pazartesi günü başlıyor.

Limak Rusya’da yol yapacak!

Limak, Rusya'nın Ufa şehrinde yaklaşık 570 milyon dolar inşaat değeri bulunan otoyol projesine ortak oldu ve Rusya'da yol yapacak.

Limak İnşaat’a Kuveyt’ten 1 milyar dolarlık iş!

KUVEYT iki hafta içinde Limak İnşaat ve İtalyan Salini Impregilo ile otoyol ve altyapı işleri inşaatı için 1 milyar dolar tutarında sözleşme imzalamayı planlıyor.

Kuzey Marmara Otoyol Projesi'nin toplam bedeli 8 milyar TL!

Kuzey Marmara Otoyol İhalesi'nin 169 km’lik Asya kısmını Limak-Cengiz Ortak Girişim Grubu, 88 kilometrelik Avrupa kısmını ise Kolin-Kalyon İnşaat OGG gerçekleştirecek.

Limak Kilis'e çimento fabrikası kuruyor!

Fenerbahçe Spor Kulübü'nün eski 2. Başkanı ve Basın Sözcüsü olan Limak Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Nihat Özdemir, Kilis’te yapımı planlanan çimento fabrikasıyla ilgili olarak Vali Süleyman Tapsız ile görüştü...

Limak Holding Hindistan'da 1.000 Mw'lık baraj inşa edecek!

Limak, Hindistan'ın 1.4 milyar dolarlık en büyük enerji projesi ihalesinde sona geldi. Hindistanlı Patel Engineering ile ortak ihaleye giren şirket, ülkede 1.000 Mw'lık dev baraj inşa edecek...

Limak Enerji bölgesel oyuncu olacak!

Limak Enerji CEO’su Birol Ergüven, elektrik sektöründe bölgesel bir oyuncu olmayı hedeflediklerini söyledi. Grup, Bulgaristan’da kurduğu Limak Energy Europe ile tüm AB'de faaliyet imkânı yarattı

2023 yılında otoyol ağı bin kilometreye çıkacak!

Türkiye 2023 yılında 7 bin 839 kilometre uzunluğunda otoyol ağına sahip olacak. Otoyol ağıyla Türkiye. 1000 kilometrekareye düşen 2.5 kilometre otoyol uzunluğunu 10 kilometreye yükselterek. AB ortalamasına ulaşılacak...

2023'te hedef 8 bin kilometre otoyol!

Kamu-özel sektör işbirliği ve YİD finansman modeliyle gerçekleştirilmesi hedeflenen 5 bin 554 kilometre uzunluğundaki otoyol projelerinin hayata geçirilmesiyle 2023'te Türkiye'nin otoyol ağı 7 bin 839 kilometre uzunluğa ulaşacak...

Köprü ve otoyol satışında imtiyazdan vazgeçiliyor!

Koç - Ülker Grubu ’nun verdiği 5.7 milyar dolarlık teklifin yeterli bulunmamasıyla iptal edilen köprü-otoyol özelleştirmesinde, imtiyaz sözleşmesi yerine özel hukuk sözleşmesi imzalanacak...

Hangi büyükşehirler otoyol ile birbirine bağlanacak?

Türkiye, 2023 yılında otoyol ağını 7 bin 839 kilometreye çıkaracak. Karayolları Genel Müdürlüğü, dünyada ve Avrupa ülkelerinde olduğu gibi otoyolların birbirleriyle kesintisiz hale getirilmesi için önemli projeleri hayata geçiriyor.

2013'te Türkiye'nin otoyol ağı 7 bin 839 kilometre uzunluğa ulaşacak!

2023 yılında Türkiye'nin otoyol ağı 7 bin 839 kilometre uzunluğa ulaşacak. Projelerin kamu - özel sektör işbirliği ve Yap - İşlet - Devret finansman modeliyle hayata gerçekleştirilmesi hedefleniyor.

limak ufa otoyol projesi Haberi

limak ufa otoyol projesi

Limak'ın Marashstroy ile birlikte ilk anlaşmasını 2017 yılında imzaladığı, Rusya Federasyonu'na bağlı Başkurdistan Cumhuriyeti'nde 33.5 milyar rublelik otoyol inşaat projesi Pazartesi günü başlıyor . Ufa Doğu Çıkışı Otoyol İnşaatı ile ilgili bilgi aktaran Başkortistan Cumhuriyeti Başkanı Radiy Habirov, söz konusu yatırım 'Tarihin en büyük Başkort-Türk ortak projelerinden biri' diye belirtti. M5 ve M7 karayolları arasında, tüneller de içeren bir ulaşım projesi olan Ufa Doğu Çıkışı'nın inşaatını Limakmaraşavtodarogi aracılığıyla 33,5 milyar ruble bedel yatırımla yapılacak. Müteahhit şirkete 26 milyon dolar tutarında ön ödemesinin yapıldığını ve inşaatın başlayacağını dile getiren Habirov, gündemlerinde başka büyük projelerin de olduğunu ve Türk şirketleri ile görüşmelerin yapıldığını belirtti.

25 yıl süreyle işletmesini yapacak

Sabah gazetesinde yer alan habere göre; Yap-işlet-devret modeli ile gerçekleştirilecek proje, Başkurdistan Cumhuriyeti ile İmtiyaz...