mar yapı g yoo ulaşım Haberi
Türkiye gayrimenkul sektörünün genç, dinamik şirketi ve yenilikçi şirketlerinden Mar Yapı, şimdi de sosyal medya çalışmalarında kullandığı içerik stratejisiyle dikkat çekiyor. Dünyaca ünlü tasarımcı Philippe Starck’ın imzasını taşıyan ve tasarımcının ‘dikey köyler’ diye adlandırdığı G YOO inspired by Starck projesinde yer alan rezidansların inşaatı sürerken, marka sosyal medyada adından söz ettirecek bir uygulamaya başladı. “G YOO’da Yaşam Şimdiden Başladı” söylemiyle marka, benzer vaatlerden çok da öteye gidemeyen klasik toplu konut iletişimleri arasından sıyrılarak, yedi kişiden oluşan bir arkadaş grubunu projenin 3D dünyasında yaşatmaya başladı.
G YOO’nun hedef kitlesi dahilinde belirlenen ekip; Hande (Kafe sahibi), Kaan (Pilot), Nazlı (Bankacı), Selim (İnternet Girişimcisi), Taner (Reklamcı), Yasemin (Üniversite öğrencisi) ve Zafer (Üniversite öğrencisi)’den oluşuyor. Bu yedi kafadar, sit-com sıcaklığındaki hikayeleri ile projenin...