Martin Thomsen bp Haberi
BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Martin Thomsen, göreve gelmesinin ardından ilk basın toplantısını düzenledi. Türkiye’nin BP için stratejik beş pazardan biri olduğunu vurgulayan Thomsen, Türkiye’nin konumu nedeniyle önümüzdeki dönemde öneminin giderek artacağını söyledi. Thomsen “Türkiye’nin dinamik ve yoğun bir rekabet içinde bulunan akaryakıt pazarının önümüzdeki dönemde büyümesini sürdürmesini öngörüyoruz. 2013 yılı BP için çok başarılı bir yıl oldu. 38 yeni istasyon açtık, gerçekleştirdiğimiz kampanyaların da desteği ile satışlarımızı ve marka algımızı arttırdık” dedi. Thomsen, “Bayilerle birlikte kazanma” yaklaşımına dayalı yeni stratejinin odak noktasını müşterilerle ilk iletişimi kuran pompacılar oluşturduğunu kaydetti.
BP mülkiyetindeki istasyonlar çoğalacak
Akaryakıt dağıtım piyasasında BP’nin yüzde 9 civarında pazar payına sahip olduğunu kaydeden Martin Thomsen, Türk iye gibi ülkelerde bu payı her yıl yüzde 0.5- 0.7 arasında artırmaları...