migros 2013 hedefleri Haberi
Migros Ticaret AŞ Genel Müdürü Özgür Tort, Migros'un 60 yıla yaklaşan perakende yolculuğunda daima büyüme odaklı bir strateji izlediğini, Migros'ta işin aslının özümseyerek büyümek olduğunu belirtti.
Migros Grubu'nun, 2012 yılı finansal sonuçlarıyla 2013 yılı hedeflerinin paylaşıldığı toplantıda konuşan Özgür Tort, 2012 yılını, hedeflerine ulaşarak 6,5 milyar lira ciroyla tamamladıklarını, Migros'un 2013 yıl sonu ciro hedefinin de yine çift haneli büyüyerek, 7 milyar lirayı aşmak olduğunu belirtti.
İki yılda Şok'un cirosunu yerine koyduklarını söyleyen Tort, 2013 sonu mağaza sayısı hedefini de 1.000'i aşmak olarak belirlediklerini açıkladı.
Tort, Türkiye'nin 2023 yılı için perakende sektöründe belirlediği 400-500 milyar dolarlık büyüklük hedefine, Migros'un 60 yılda elde ettiği deneyimle katkı sağlayacaklarını ifade etti.
-"Perakendede 'Altın Oran'ı tutturduk, bu...