mobilya tüketicisi Haberi
Türkiye’de mobilya sektörünün nabzını tutan Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), tüketicisini yakından tanımak için yaptığı araştırmalar ve açıklanan tüketim raporlarına göre 43 üyesi ile birlikte yol haritaları çizmeye ve tüketicinin talebine göre arz oluşturmaya devam ediyor. Önde gelen araştırma firmalarının raporlarından yola çıkarak açıklanan bilgiler Türk tüketicisinin profilini ortaya koyuyor.
Türk tüketicisi “iskonto ve peşin fiyatına taksit” uygulamasına önem veriyor
Türkiye’de mobilya alırken tüketicinin en çok dikkat ettiği noktalardan biri ödeme koşulları. Aldığı ürünün vade farksız taksitlere bölünmesi, taksit sayısının ortalama 12 ay olması ve iskonto gibi uygulamalar tüketicinin mobilya alma aşamasındaki en önemli nedenleri oluşturuyor. Taksitinin senetle ya da kredi kartıyla yapılması, ürün alınan yerin güvenilir olması, satış sonrası hizmet gibi unsurlar mobilya alıcısının karar aşamasını en çok etkileyen maddelerin...